Mikä mieltänne painaa ?

Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Clutchkick sanoi
yllättäen taas hammassärkyä, hampaissa joissa lääkärin mukaan ei ole mitään... :seina

ei auta särkylääke, pitäs vaan saada jotenki ajatus pois kivusta niin se unohtus, ei vaan meinaa onnistua ku kielellä tökkii kokoajan, nooh 10.1 jatketaan juurihoitoa toisessa paikkaa ja toisessa 23.1 :D halpaa ku saippua

jep mulla ollu vähä vastaavaa, katottiin vaan että tulehdusta ei näy. Tod näk kyllä tän aiheuttaa toi yks hammas mutta kun vaikee sanoa mistä kipu tarkalleen tulee kun siellä on just paikattu viisurikin pelleilemässä. Burana päivässä on pitäny olon ihan hyvänä. Mulla siis auttaa kyllä särkylääke, oletkos kokeillut mitään vahvempaa.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

panacodia, 1g eilisen puolella, sekä paratabs 1g vedetty :D nyt pidän jääpussia leuassa ja toivon parasta.. kipu säteilee etuhampaista korvaan asti ni varmaa aiheuttajaa ei ole mutta etualahampaissa se vihlonta on jatkuvampaa, pari hammasta nojailee toisiinsa niin että, siitä ku sormella tökkää ni koko rivi liikkuu

nim hampaaton ennen 30v? :D

11.30 sain hammaslääkäri ajan, lääkäri ei löytäny mitään, eikä kahdessa röntgen kuvassakaan mitään tulosta... edelleen särkevät hampaat ja kasa särkylääkkeitä
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Clutchkick sanoi
panacodia, 1g eilisen puolella, sekä paratabs 1g vedetty :D nyt pidän jääpussia leuassa ja toivon parasta.. kipu säteilee etuhampaista korvaan asti ni varmaa aiheuttajaa ei ole mutta etualahampaissa se vihlonta on jatkuvampaa, pari hammasta nojailee toisiinsa niin että, siitä ku sormella tökkää ni koko rivi liikkuu

nim hampaaton ennen 30v? :D

11.30 sain hammaslääkäri ajan, lääkäri ei löytäny mitään, eikä kahdessa röntgen kuvassakaan mitään tulosta... edelleen särkevät hampaat ja kasa särkylääkkeitä

Se on kyllä ikävää että röntgenissä ei vissiin aina kaikki näy...... nuo kuulostaa kyllä perinteisen tulehduksen oireilta että jääpussi auttaa. Itelläni on ollut kylmäarkuutta vaan koko vuoden 2012 melkeen.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

kyllä mullaki on kylmäarkuutta mutta vain hampaita pestessä :D
jotai hermosärkyä toi varmaan on, no josko toi juurihoito auttas ku torstaina on aika..
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Clutchkick sanoi
kyllä mullaki on kylmäarkuutta mutta vain hampaita pestessä :D
jotai hermosärkyä toi varmaan on, no josko toi juurihoito auttas ku torstaina on aika..

miule teki alibaba muhamed juurihoitoa ja lopputulos, puol naamaa tulehtu ja kiireellisenä koko hampaan poisto :peukku kohta pitäis varailla taas aikoja kalujen irrotteluun, yhtään juurihoitoa ei enää ikinä! :eek:
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Clutchkick sanoi
kyllä mullaki on kylmäarkuutta mutta vain hampaita pestessä :D
jotai hermosärkyä toi varmaan on, no josko toi juurihoito auttas ku torstaina on aika..

Pahimmillaan esim kylmä tomaattia on hankalaa jos osuu oikealle alueelle tai jäätelö josta tuli ihan hirvee kipu. En oikein tiedä mitä tuo "hermosärky" voi olla, kyllä siellä ny jotain on pielessä ihan varmaan. Tosin itsellä tuon ongelmahampaan tarina on se että puhkesi reikä ja oli varmaan 9kk auki ennenkuin hakeuduin lääkäriin. Lääkepaikkaus ja oikea paikka. Välillä vähän juili muttei jatkuvasti mitenkään, nyt sitten yli 10kk paikkauksesta rupesi tekemään enemmän kiusaa muttei kipu vieläkään ole sietämätön. Eikä mitään turvotusta yms havaittavissa. Tosin nukkumaan ei kivun kanssa pysty mutta burana helpottaa.

KYllähän juurihoitoja perustellaan sillä että saataisiin pidettyä ne omat hampaat tallella, mutta toki se on ikävää olla semmonen kuollut tikku suussa joka tod näk tulee hajoamaan ihan käsiin jossain vaiheessa. Enpä tiedä sitten vielä tuosta kun ei ole kokeiltu, lääkäri ei lähtenyt mulle tekemään j-hoitoa kun sanoi että testataan ensin onko poskiontelotulehdus. Noh nykyään sitä ei "testaa"kun lääkäri, hoitajien tutkimukset ei ihan riitä vaan pitää tuokin röntgen kuvata vissiin.

Noh nykyään harjataan hampaita sitten 2 kertaa päivässä molemmilla kerroilla 2 minuuttia ja käydään hammasvälit päivittäin läpi. Jos pysyisi vähän paremmin kunnossa.

Seuraavaksi perustetaan "Mikä hampaitasi vaivaa" -topic ?
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

vähän olutta hörpänneen tietokoneen enter jäi jumiin ja verkkopankkitunnukset lukossa, TAAS :seina ei muutako huomenna nöyränä pankkiin, TAAS :seina
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Se että työparini soittaa "ei kai ois vaivaksi jos tulisit hakemaan aamulla" :seina :seina selityksenä hänellä että veljen kanssa konjakkia juotu tässä.... sellanen 100km lisää työmatkaan...

Siis en oikeesti ymmärrä mitä tässä nyt pitäs tehä hakea se aamulla töihin? vai soitaa esimiehelle ja kysyä että saanko taksipalveluista eri rahan ku työkumppanini pitäs hakea himasta ku on kerra humalassa ja ei ite voi ajaa... :seina
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

No en ite ainakaa lähtis hakee edes 10km kierrosta. Ellei korvauksesta sovita.
Joku 15e tosta vähintää pitää saada.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

No kyllä siitä korvauksen saan.. setässä eniten painaa että teenkö oikein että haen kaverin aamulla duuniin?? millä on oikeasti vähän ongelmaa kys asian kanssa.
Kumminkin sellasien koneiden kanssa tekemisissä missä saattaa käydä huonosti väärissäkäsissä.. ja kumminkin ollaan töissä eräässä mailman suurimmista rakennusalan yrityksistä.. :-\
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Vi*ut sitä tarvitse hakea.

Lopettaa sen tissuttelun nyt niin aamulla on skarppina ajamassa töihinpäin. Tai sitten tulee hieman myöhässä.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

itse olen samaa mieltä kyllä. mutta kun tämä ei ole ensimmäinen kerta tältä eikä viimeinen.. enemmän harmittaa se että katotaan tuollasta kaveria läpisormien itse jos tekisin saman niin ei ois kun yksi vaihtoehto ja se on kenkää...
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Divi sanoi
itse olen samaa mieltä kyllä. mutta kun tämä ei ole ensimmäinen kerta tältä eikä viimeinen.. enemmän harmittaa se että katotaan tuollasta kaveria läpisormien itse jos tekisin saman niin ei ois kun yksi vaihtoehto ja se on kenkää...
Juu no jos kovas krapulas tai jopa humalas ja jotai sattuu... En hakis töihi ja sanoisin kyllä siittä tarpeeks korkeelle tahollekin jo.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Harri K sanoi
Juu no jos kovas krapulas tai jopa humalas ja jotai sattuu... En hakis töihi ja sanoisin kyllä siittä tarpeeks korkeelle tahollekin jo.

Aivan koska jos jotain sattuu niin siinä syytetään ensin minua koska olen hakenut sen aamulla töihin ja tiennyt viellä syyn minkätakia.
Ja tälläisissä asioissa minulla on velvollisuus ilmoittaa siitä esimiehelleni jos en niin taas se on minun syy...

Ja tapaturman sattuessa kukamaksaa? ei ainakaa vakuutusyhtiö ???

Mukavia tilanteita..
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Divi: Jos yksittäistapauksesta kyse niin sanoisin että "kunhan oot työkuntonen aamulla ja se on sit 30€ hakukeikka", mutta jos kerran on taipumusta tällaiseen toimintaan useamminkin niin kyllä sitten ehdottomasti jättäisin hakematta ja pomon kysyessä asiasta raportoisin totuudenmukaisesti. Muunlaisella toiminnalla keräät vaan shaisset omaan niskaan.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

DaJackal sanoi
Divi: Jos yksittäistapauksesta kyse niin sanoisin että "kunhan oot työkuntonen aamulla ja se on sit 30€ hakukeikka", mutta jos kerran on taipumusta tällaiseen toimintaan useamminkin niin kyllä sitten ehdottomasti jättäisin hakematta ja pomon kysyessä asiasta raportoisin totuudenmukaisesti. Muunlaisella toiminnalla keräät vaan shaisset omaan niskaan.
Tämän jälkimmäisen tein. koska olen katellut tätä nyt omasta mielestäni tarpeeksi :peukku
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Katsotaan miten käy, mitä sanoo vakuutusyhtiö, mitä sanoo korjaamomiehet. Onneks ei ole oma kolhu ;D
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

tää oli taas näitä päiviä... äijä kattoo näyttöjä ja toteaa "liian iso, liian kallis, liian pieni, liian paska" käytiin läpi ja tultiin tulokseen et sopiva oli polkuhintainen tarjousnäyttö "no mihis hintaan sä myyt mulle 2 noita" "lappuhintaan 159e kpl" hetki siinä vängättiin kunnes käski mua kysymään esimieheltä onko asia nyt näin :seina "noh, meikäläinen nyt sattuu olemaan tän alueen osastopäällikkö ja se hinta on muuten se 159e kpl, piste" mukisemalla sit otti ne kuitenkin.
erään telkkarin kohdalla tuli kans pyyntö kysyä ylemmältä portaalta oikeaa hintaa...

paras oli kyllä eräs vanhempi pariskunta joka tuli pesutornia ostamaan. käytiin erittäin asiallisesti läpi tarpeet ja suosittelin siihen sopivinta yhdistelmää. Mutta eivät voineet uskoa minua koska olen liian nuori :seina :seina (tämä kävi ilmi kun alkoivat puhumaan ruotsia keskenään. lähtiessä sanoin perään "välkommen igen", oli aika hyvä ilme ;D )
joo, enhän mä mitenkään ole saanut koulutusta tähän alaan tai ole omasta henkilökunnasta ollut pisimpään tuossa pisteessä töissä ja nykyisin kävelevä tietopankki muulle henkilökunnalle.

maksaiskohan firma mulle sellasen ryppynaamarin että näyttäis vanhemmalta?

onneks on kohta loma...

sori avautuminen mut pisti oikeen kunnolla v*tuttaan ;D (ja vielä maanantai)
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

akio sanoi
tää oli taas näitä päiviä... äijä kattoo näyttöjä ja toteaa "liian iso, liian kallis, liian pieni, liian p*ska" käytiin läpi ja tultiin tulokseen et sopiva oli polkuhintainen tarjousnäyttö "no mihis hintaan sä myyt mulle 2 noita" "lappuhintaan 159e kpl" hetki siinä vängättiin kunnes käski mua kysymään esimieheltä onko asia nyt näin :seina "noh, meikäläinen nyt sattuu olemaan tän alueen osastopäällikkö ja se hinta on muuten se 159e kpl, piste" mukisemalla sit otti ne kuitenkin.
erään telkkarin kohdalla tuli kans pyyntö kysyä ylemmältä portaalta oikeaa hintaa...

paras oli kyllä eräs vanhempi pariskunta joka tuli pesutornia ostamaan. käytiin erittäin asiallisesti läpi tarpeet ja suosittelin siihen sopivinta yhdistelmää. Mutta eivät voineet uskoa minua koska olen liian nuori :seina :seina (tämä kävi ilmi kun alkoivat puhumaan ruotsia keskenään. lähtiessä sanoin perään "välkommen igen", oli aika hyvä ilme ;D )
joo, enhän mä mitenkään ole saanut koulutusta tähän alaan tai ole omasta henkilökunnasta ollut pisimpään tuossa pisteessä töissä ja nykyisin kävelevä tietopankki muulle henkilökunnalle.

maksaiskohan firma mulle sellasen ryppynaamarin että näyttäis vanhemmalta?

onneks on kohta loma...

sori avautuminen mut pisti oikeen kunnolla v*tuttaan ;D (ja vielä maanantai)

Olisit sanonu ukkopahalle et "sulle näitten hinta on 400€ pari" :peukku
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

akio sanoi
tää oli taas näitä päiviä... äijä kattoo näyttöjä ja toteaa "liian iso, liian kallis, liian pieni, liian p*ska" käytiin läpi ja tultiin tulokseen et sopiva oli polkuhintainen tarjousnäyttö "no mihis hintaan sä myyt mulle 2 noita" "lappuhintaan 159e kpl" hetki siinä vängättiin kunnes käski mua kysymään esimieheltä onko asia nyt näin :seina "noh, meikäläinen nyt sattuu olemaan tän alueen osastopäällikkö ja se hinta on muuten se 159e kpl, piste" mukisemalla sit otti ne kuitenkin.
erään telkkarin kohdalla tuli kans pyyntö kysyä ylemmältä portaalta oikeaa hintaa...

paras oli kyllä eräs vanhempi pariskunta joka tuli pesutornia ostamaan. käytiin erittäin asiallisesti läpi tarpeet ja suosittelin siihen sopivinta yhdistelmää. Mutta eivät voineet uskoa minua koska olen liian nuori :seina :seina (tämä kävi ilmi kun alkoivat puhumaan ruotsia keskenään. lähtiessä sanoin perään "välkommen igen", oli aika hyvä ilme ;D )
joo, enhän mä mitenkään ole saanut koulutusta tähän alaan tai ole omasta henkilökunnasta ollut pisimpään tuossa pisteessä töissä ja nykyisin kävelevä tietopankki muulle henkilökunnalle.

maksaiskohan firma mulle sellasen ryppynaamarin että näyttäis vanhemmalta?

onneks on kohta loma...

sori avautuminen mut pisti oikeen kunnolla v*tuttaan ;D (ja vielä maanantai)

no ei se oo niin vakavaa, se on kivaa vaan olla nuorekas! Ja toki plussaa osata hyvin ruotsia :D
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Jani T sanoi
Olisit sanonu ukkopahalle et "sulle näitten hinta on 400€ pari" :peukku
kerran olen todennut "jatka sitä tinkimistä niin hinta nousee tuplat sen mitä olet jo saanut tingittyä"
tämä oli kyllä ihan huumorimielin molemmin puolin :)
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Prkl... Mä oon onnistunu hukkaamaan alpinen etupaneelin :( olis vaan parempi soitin ku USB on johdolla takaa...


Tapatalk@iPhone
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

:reality perkeleen vierotus oireita... http://kelkkalehti.com/keskustelu/ :'(
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Harri K sanoi
Eikö sulle o rintaa tulostettu : myymäläpäällikkö ;D
nimenomaan PITÄIS ;D. olin mä jopa ehdolla kun puljussa meni chiiffi vaihtoon mut taas liian nuori (ja silloin jopa olinkin)
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Käyttikseen tilattu uusi bensapumppu on ilmeisesti rikkinäinen. Saapa nähdä millaisen tappelun hörökorvien kanssa saa aikaan sen palauttamisesta/vaihtamisesta :seina :seina
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

hirviä lunssa tai joku influenssa, ei tahdo happi piisata ku pihalla kantelee tavaraa, yöllä 39,2 kuumesta, särkylääkkeiden voimalla ajella täs ny, huomenna ois juurihoitoaika, siä kiva yskiä keuhkoja pellolle
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

tekis niin mieli vaihtaa evoa johonki takavetosee tupro japsi laitteesee kesäks.
johan toiki koettelee jo kunnolla että tällähetkellä voisin melkeempä suohon sen ajaa mutta aina vaa nostattaa hymyn korviin ku pääsee evolla suhaa :)
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

akio sanoi
kerran olen todennut "jatka sitä tinkimistä niin hinta nousee tuplat sen mitä olet jo saanut tingittyä"
tämä oli kyllä ihan huumorimielin molemmin puolin :)

Tossa on sentään kyse satasista! Mä oon paikallisen ovella viikonloppusin, niin ihmiset yrittää tinkiä 2,5€ palvelumaksusta!?!
JA JUOVAT VÄHINTÄÄN 5€ MAKSAVIA DRINKKEJÄ KOKO ILLAN!! Jos olet pa, etkä voi maksaa portsarille 2,5€, niin ole hyvä ja jää kotiin!
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Pr0vinci sanoi
Tossa on sentään kyse satasista! Mä oon paikallisen ovella viikonloppusin, niin ihmiset yrittää tinkiä 2,5€ palvelumaksusta!?!
JA JUOVAT VÄHINTÄÄN 5€ MAKSAVIA DRINKKEJÄ KOKO ILLAN!! Jos olet pa, etkä voi maksaa portsarille 2,5€, niin ole hyvä ja jää kotiin!
mitä satasia? ei melkeen missään ole enää niin paljon varaa tiputtaa
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

akio sanoi
mitä satasia? ei melkeen missään ole enää niin paljon varaa tiputtaa
Kyse oli nyt varmaan siitä mistä hinnasta lähdetään tinkimään esim. näyttö 150€ vs. palvelumaksu ovella 2,5€...

Mieltä painaa hieman se, että sain tänään mielestäni melko kylmää palvelua paikalliselta brodeerausyritkseltä sähköpostitse. Lähetin sähköpostia firmaan jossa kerroin että haluaisin saada autoni kangasmattoihin brodeerattuna pienehkön tekstin ja että onko kokemusta tällaisesta?
Vastaus tuli päivällä jossa luki lyhyesti ja ytimekkäästi "Ei ole kokemusta, eikä haluta yrittääkään." Olin hieman että mitä ihmettä juuri tapahtui? Ilmeisesti hommia heillä riittää niin voi tuollaisiin tyhmiin kysymyksiin vastata hiukan tylymmin...
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

vetäsin pitkästä aikaa käteen, eiku... ::) ammattiveitselläni tunaroin peukalon päähän n. 3mm syvän haavan ;D
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Sairaslomaa pukkas päälle, ja kohta taitaa keuhotkin olla yskitty pihalle.. :'(
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Lämmitystolppa lakkaa toimimasta heti ku pakkanen kiristyy yli kymmenen asteen :seina
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Voi helvetti noita siikonipistooleita. Koettanut jos jonkinlaista ja aina ne menee paskaksi tai sitten eivät vain pelaa kunnolla. :seina
Yksi on joka kestää ja hienosti puristaa, mutta se vapautus vipu hirttää aina kiinni ja sitten on silikonia tms. pitkin ja poikin.
Muut sitten menevät rikki milloin mistäkin.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

_AH_ sanoi
Voi he*v***i noita siikonipistooleita. Koettanut jos jonkinlaista ja aina ne menee paskaksi tai sitten eivät vain pelaa kunnolla. :seina
Yksi on joka kestää ja hienosti puristaa, mutta se vapautus vipu hirttää aina kiinni ja sitten on silikonia tms. pitkin ja poikin.
Muut sitten menevät rikki milloin mistäkin.
http://www.virtasenkauppa.fi/tuote/10211/silikonipuristimet/silikonipistooli-pi-1-3bar-s
Kärsin vuosia samasta ongelmasta. Tuolla IKH:n vempeleellä jo menty useempi vuosi ja kaikki sopivan notkea on tullut tuubista kyllä ulos :peukku
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Shadow sanoi
Lämmitystolppa lakkaa toimimasta heti ku pakkanen kiristyy yli kymmenen asteen :seina

Ihan perus, vanha paska kello. Koita siinä sitten huoltoyhtiölle selittää, tulevat sitte lauhemmalla kattomaan "kyllä nää käy". :seina
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

mystinengalant sanoi
Ihan perus, vanha p*ska kello. Koita siinä sitten huoltoyhtiölle selittää, tulevat sitte lauhemmalla kattomaan "kyllä nää käy". :seina

Juurikin näin siinä on käyny. Jo viime talvena sanottu samasta asiasta eikä mitään muutosta oo tapahtunu :seina
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

ootte idioottei, kaikki te naiset luottavaiset... ei mulla muuta jatketaan
http://www.youtube.com/watch?v=uSSzzJLxuW8
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Kivi tuulilasissa. Eilen napsahti ensimmäistä kertaa Lancerin tuulilasiin meikäläisen omistusaikana kivi siten, että tuli oikeasti vahinkoa. Nyt vain sitten pähkäilen, että korjautanko vai vaihdatanko koko lasin. Toki korjauttaminen olisi halvempi vaihtoehto, mutta kun vaihdattaminen on käynyt mielessä naarmujen vuoksi. Olettaisin lasin olevan alkuperäinen vuodelta 1991. Tai ainakin epäilen, että jos tuo olisi jossain välissä vaidettu, niin logossa komeilisi Pilkington tms. eikä Mitsubishi.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

En luota enää koskaan yhteenkään varaosamyyjään. :seina :seina :seina :seina :seina :seina :seina

Miten helvetissä voi olla tietokannat niin perkeleen pahasti vituillaan että ei saa yksinkertaista osanumerokäännöstä onnistumaan jos findpart.org hoitaa homman 15 sekunnissa? Tästä lähin tarkistan itse joka saatanan osan mitä tarjotaan ja mieluusti vielä kolmesta lähteestä että on varmasti sopiva!

(Niin, ja tämä purkaushan lähti siis siitä Sigman alapallojen metsästyksestä: Jenkeissä ja Australiassa ei mitään ongelmaa, osat löytyy ja 100% oikeat osanumerot. Menin feilaamaan homman siinä vaiheessa kun latelin nuo numerot varaosamyyjälle, joka sanoi että tätä ei kyllä valitettavasti ole mutta kone kääntää toisen valmistajan numeroon mitä kyllä löytyy. Ja vääräthän ne oli, idiootti kun menin luottamaan enkä tarkistanut.)

HOW HARD CAN IT BE?
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Voi helvetin helvetti!

Torstaina oli puhetta, että maanantaina irtois töitä ja sopparit kirjoteltas. Noh tämän ainoan kerran sorruin optimismiin pitkän työttömyyden päättymisestä unelmoiden ja hoidin paperit kondikseen työkkärissä perjantaina.

Tänään soittelen asiasta, ja vkloppuisessa palaverissa käynyt ilmi ettei meikää tarvitakkaan..

Kysympähän vaan että millä helvetillä tässä paskamaassa saa töitä? Yhdellekään työnantajalle ei kelpaa tämmönen rehti ja suora tekijä, vaan pitäisi olla joku itteää ylistävä perseennuolija että edes katsotaan varteenotettavaksi vaihtoehdoksi.

Tähdennetään nyt siis vielä että työpaikat ovat vastanneet koulutustani/kokemustani.

Anteeksi purkauksesta, ei tarkoitus loukata ketään työssäkäyviä. Kunhan avauduin noin kolmen sadan työhaastattelun pohjalta.
Vikahan on tietenkin minussa itsessäni, kuten nuo jalot työkkärin tätylit ovat jo moneen otteeseen valistaneet.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

HeroinesHero sanoi
Vikahan on tietenkin minussa itsessäni, kuten nuo jalot työkkärin tätylit ovat jo moneen otteeseen valistaneet.

Se on kyllä parasta ku ne soittaa turpaansa, varsinkin kun ei sitä voi edes sanoa työvoimatoimistoksi. Vittuilutoimisto ja rekisteritoimisto ois paljon osuvampi, eihän niiltä töitä saa.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

MäTSi sanoi
t-smartin dualportti tahmaa/jäätyy... :seina

Irti autosta ja purkaa osiksi, puhdistaa ja öljyy sen. Tehnyt kolmelle samanmoiselle operaation ja toiminut moitteetta sen jälkeen.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

väsyttää, en viiti mennä makkariin kun muija nukkuu siel
jos herää kesken unien, niin se on oikeesti kun persiiseen ammuttu karhu
ootan kun se herää ja meen sitten nukkuu sinne
*koska haisen viinalle
joskus menin tyyliin klo 4.00 unille ja muijalla duunit klo6.00 alkaa
vittu mikä saatanan räväkkä alkoi
pakko oli napata päkki mukaan ja sulkeuduin työhuoneeseen siks aikaa kun se älys lähtee töihinsä..

Nyt taas muutama iltakalja venyi vähän pitkäksi, niin pakko kai odotella kunnes se herää et päsee ite unille...
(Saapahan sekin nukkua pidemmät unet, niin ei tarvi mua syyttää lyhkäsistä yöunista..)
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

petevuan sanoi
väsyttää, en viiti mennä makkariin kun muija nukkuu siel
jos herää kesken unien, niin se on oikeesti kun persiiseen ammuttu karhu
ootan kun se herää ja meen sitten nukkuu sinne
*koska haisen viinalle
joskus menin tyyliin klo 4.00 unille ja muijalla duunit klo6.00 alkaa
v***u mikä s*aatanan räväkkä alkoi
pakko oli napata päkki mukaan ja sulkeuduin työhuoneeseen siks aikaa kun se älys lähtee töihinsä..

Nyt taas muutama iltakalja venyi vähän pitkäksi, niin pakko kai odotella kunnes se herää et päsee ite unille...
(Saapahan sekin nukkua pidemmät unet, niin ei tarvi mua syyttää lyhkäsistä yöunista..)

venytä sitä iltakaljaa vielä siihen asti kun se tulee töistä kotiin niin vastassa on tyrannosaurus rex ja olet mennyttä miestä! ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom