Mikä mieltänne painaa ?

Vs: Mikä mieltänne painaa ?

taas tuli sitte lisää laskuja maksettavaks.... oikeus nimittäin määräsi justiinsa aika hyvät sakot minun taloudelliseen tilanteeseen nähden liikenteenvaarantamisesta.... sekä pitää maksaa tälle entiselle horatsulle vielä jotain saatanan ansiomenetyksiä + oikeudenkäyntikulut ja sillee.... eihän siinä muuten mitää mutta ku oikeesti en oo ees tehny mitään väärää mut ex akka haluu mulle vaan harmia ja siinä se kyllä näköjään onnistuu noilla paskapuheillaan.... vittu.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Nyt olen kyllä aika 100% varma siitä että on noilla autoillakin tunteet! Galantti toimi hyvin ilman mitään ajoa estäviä viko hyvin melkeen sen 4v, kunnes ostin Legnumin.
Ensimmäisenä se alkaa tyhjentämään akkua niin että aina sai antaa apuvirtaa kun oli lähdössä liikenteeseen, jos oli yli 6h auto seisonut pihassa.
Seuraavaksi alkoi se ohjauksentehostajannesteiden vuotaminen, noh vika löytyi kun 1kk(pakkasessa pihalla oli vähän hankala tehdä mitään) mietin että mikäs hitto, näytti nesteet ihan jääsorbetilta.Noh syy löytyi, alumiinen paluuputki oli kiinnikkeen kohdalta mennyt ihan jauhoksi, joten se sitten alkoi vuotamaan nesteitä ulos kun ne lämpesi ja hörppi samalla sitten ilmaa järjestelmän täyteen.Onneksi ei mennyt tehostajan pumppu sököksi.
Katsastuksessa tökki vastaan oikeaetu rt-päät. Nekin vaihdettu juuri syksyllä, nyt olivat menneet jo väljäksi. Sisempi oli kyllä jo ihan yliväljä.
Nyt kun olisi tarkoitus myydä purkki pois, niin eikö se sitten taas ota nokkiinsa ja vikaa tuli lisää. Syylari paskana, kusee nesteet suoraan pihalle! Eikä siinä mitään, ei se tähän asti mitään ollut vuotanut. Seuraavaksi taitaa mennä ilmastoinninkenno.
Taidan ottaa ja laittaa paaliin koko kotteron. En ajatellut kuitenkaan maksaa kaikkia huoltoja ja osia ja vikojen korjauksia mitä siihen uudella omistajalla tulee.
Täytyy vielä neuvotella tämän ostajaehdokkaan kanssa että miten tehdään. Saisin tietysti hitonpaljon osaa suoraan Legnumiin, esim facelift satsi ;) ,laturi ja kaikkea tällasta.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Tirse sanoi
Saisin tietysti hitonpaljon osaa suoraan Legnumiin, esim facelift satsi ;) ,laturi ja kaikkea tällasta.
pääset taas piruilemaan mulle :p
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

_AH_ sanoi
Noro ja virus. Voi helskutti mikä olo...
Juu tätä samaa herkkua oli viimeviikolla.Aika hauskaa oli töissä viimoiset pari tuntia.Ihme ettei tullut yläkautta vaikka oli hiton paha olo.Tai sit se oli vaan esilämmittelyä ja odotellaan sitä varsinaista vitsausta vielä ;D
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Meni sitte vaikityö ohittes kun on kortti hyllyllä :/ Voihan V*TTU sentää :(
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Boomtown sanoi
Meni sitte vaikityö ohittes kun on kortti hyllyllä :/ Voihan V*TTU sentää :(
Lohduttaudu sillä ettei o montaa aamua enää :driver
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Elämäni ensinmäinen sakko :-\

Ja viel duunissa ja pomo kyydissä ;D
40 alueella 55km/h.. toivottavasti ei ala kierre tästä. Kyllä sitä 7 vuotta kerkes polliiseja vältteleen ;D
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

MäTSi sanoi
Elämäni ensinmäinen sakko :-\

40 alueella 55km/h.. toivottavasti ei ala kierre tästä. Kyllä sitä 7 vuotta kerkes polliiseja vältteleen ;D

Itselle tuli 450€ sakko hallitusta kylkimyyrystä viime kesänä. Ei mennyt läpi selitys hajonneesta luistonestosta... ;D
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

kesä lähestyy ja kaikki huomio menee tietty evoon niin eikös korollan laturi päättänyt sanoa sopimuksensa irti :seina kyllä mie alan olla sitä mieltä että noilla perkeleen autoillakin on sielu ;D
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Minkälainen isännöitsijä korvaa ison talosaunan kiukaan omakotitalomallilla, jossa on vielä kaiken muun hyvän lisäksi ajastin (kiukaan syöttö on automaatikan ohjauksessa). Huomenna nuorempi asiantuntija taitaa opastaa selkeästi aloittelevaa isännöitsijää :seina :seina
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

http://ur.fi/jutut/rauma-ja-alue/juttu-tavoitteista-jaatiin-toimitusjohtaja-matti-esko-sai-potkut-europortsilta

Tais tulla vapaapäivä :)


Ps. Mitä h*lvettiä täällä tapahtuu? Syksyllä kuoli tädin mies, sit meni isäpuolen äiti, emännän mummu ja tänään mummun sisko. Taas kerran hautajaisiin :/ tää ei oo enää yhtään kivaa. Kui mont viel täytyy men?
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Prkl ku oon nii hajamielinen. Unohin kahteen otteeseen tankata auton ja nyt kökitään motarin varressa dösärillä.. :seina Onneks apuja on jo tulossa. :)
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

kirppu1990 sanoi
kesä lähestyy ja kaikki huomio menee tietty evoon niin eikös korollan laturi päättänyt sanoa sopimuksensa irti :seina kyllä mie alan olla sitä mieltä että noilla perkeleen autoillakin on sielu ;D
Ei oo. Mulle on sanottu, että tuo minun Galantti on ihan sieluton kone, kun se ei koskaan jätä välille ;D Sentään 13 v ja 310tkm verran yhteisiä kilsoja takana. No huolestuttavinta oli tuo vähän aikaa sitte saatu kommentti, että tuo tummansininen GDI Gallu on jo osa mun persoonaa, kun ollaan niin kauan pitkin Oulunseutua taivallettu :)
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

evo6 sanoi
No just... telkkua (samsung 58" plasma) katseltiin siinä sivu silmällä samalla kaikkea muuta tehden. Niin yhtäkkin kuva näyttää vain mustaa mutta ääni kuuluu ihan normaalisti. No siinä sitten vähän aikaa rämppäsin kaukosäädintä eikä kuvaa vain näy. No sitten menin siihen telkun eteen ja vaihtelin kanavia telkusta käsin ja samalla huomasin, että telkun kuvaruudulla on sellanen damage kun siihen joku olisi osunut. Olen 100% varma, että siihen ei mikään ole osunut ja osuma kohtaa kun kynnellä rapsuttelee niin yhtään mitään ei tunnu eli ihan kuin damage olisi siellä plasman kuvaruudussa olevan suojalasin alla :seina

Tästä asiasta olen viestitellyt samsungin huollon kanssa useamman veistin mutta nappasin äsken pari aika selkeää macro kuvaa tuosta vaurio kohdasta ja ei tuo kyllä ulkoiselta osumalta näytä vai mitä mieltä olette?

http://www.alle5sataseen.com/vaurio1.jpg
http://www.alle5sataseen.com/vaurio2.jpg
http://www.alle5sataseen.com/vaurio3.jpg
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

xenoni rikki :mad: taas sama vika kuin EA galantin pitkien valojen xenonissa... eli murtunu se johdin suoja valosta ja vetää maihin...

ei syty kuin täysin kylmästä :seina

jos sitten kokeilis olis vahingossa nuo JDM umpiossa olevat xenon polttimot 35w @6000k :-\
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Lähti pala galantin puskurista eilen. Ei nyt paljoa harmita mut silti
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Kyllä tuo bensan hinta alkaa pikku hiljaa ottamaan päähän, taida saada kohta enää mistään alle 1,7€/L 98 e5? ::)
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Zimbabwe sanoi
Kyllä tuo bensan hinta alkaa pikku hiljaa ottamaan päähän, taida saada kohta enää mistään alle 1,7€/L 98 e5? ::)

Juu samaa mieltä, kävin turussa eilen, lähtiessä tankkasin 20e:llä kun olin laiska ja oli sopivasti käsillä tollanen raha. Ennen tankkausta oli valo syttyny juur edellisten kilsojen aikana, takastullessa 5km ennen kotipihaa syttyi uudestaan.. :'(

Ja matkaakaan ollu kuin 60-70km yhteen suuntaan.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Pitäisi nyt saada tehtyä päästös siitä, että kumpaa autoa sitä rupeis ensin tosissaan laittelemaan, liian hankalaa päättää. Kohta kuitenkin se tilanne että molemmat seisoo purettuna odottelemassa uutta osaa, eikä mulla itelläni ole autoa millä liikkua, niin menen ja ostan taas uuden ;D

Ja tekis hirveesti mieli lidlin mustekalarenkaita :p
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Tirse sanoi
Pitäisi nyt saada tehtyä päästös siitä, että kumpaa autoa sitä rupeis ensin tosissaan laittelemaan, liian hankalaa päättää. Kohta kuitenkin se tilanne että molemmat seisoo purettuna odottelemassa uutta osaa, eikä mulla itelläni ole autoa millä liikkua, niin menen ja ostan taas uuden ;D

Ja tekis hirveesti mieli lidlin mustekalarenkaita :p
Colttiin jakopää sit legu maalaukseen. Sen jälkeen legun alusta. Näin IMO. Mut ekana mustekalarenkaat ;D
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Tirse sanoi
Pitäisi nyt saada tehtyä päästös siitä, että kumpaa autoa sitä rupeis ensin tosissaan laittelemaan, liian hankalaa päättää. Kohta kuitenkin se tilanne että molemmat seisoo purettuna odottelemassa uutta osaa, eikä mulla itelläni ole autoa millä liikkua, niin menen ja ostan taas uuden ;D

Ja tekis hirveesti mieli lidlin mustekalarenkaita :p


Teet legusta ny eka suomen tehokkain ja mieti sit uudestaan :)
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Boomtown sanoi
Teet legusta ny eka suomen tehokkain ja mieti sit uudestaan :)
Tai sit jätät legun kehonliikuttimeks ja teet CZT:stä +300bhp :) Enemmänhän tommonen hatch on tarkoitettu vauhdikkaaksi peliksi..
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Urran sanoi
Tai sit jätät legun kehonliikuttimeks ja teet CZT:stä +300bhp :) Enemmänhän tommonen hatch on tarkoitettu vauhdikkaaksi peliksi..

Tehokkaita perhe autoi ei oo koskaan liikaa..

Miten voi 4 päivää särkee pää?
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

"hyvää" vauhtia menossa hesan kautta turkuun.. Mutta tämä prkleen saksan lada se vaan sytytti öljyvaloa.. Mitähän seuraavaks :D
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

kirppu1990 sanoi
"hyvää" vauhtia menossa hesan kautta turkuun.. Mutta tämä prkleen saksan lada se vaan sytytti öljyvaloa.. Mitähän seuraavaks :D
lonklife öljyt sisäs ja imusihti täysin tukossa? eikös se kilkattanukki jo..eli ei kerää öllepaineita oikein.
Suosittelen asap avaamaan öljypohjan ja putsaamaan.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Urran sanoi
Tai sit jätät legun kehonliikuttimeks ja teet CZT:stä +300bhp :) Enemmänhän tommonen hatch on tarkoitettu vauhdikkaaksi peliksi..
Boomtown sanoi
Teet legusta ny eka suomen tehokkain ja mieti sit uudestaan :)
Hei jätkät, tosta ei nyt paljoa apua ollu ;D ehkä mä tuota Legnumia alan laittelemaan tässä ensin, helppo homma alottaa kun Se menee pajalle jossa on nosturi. Ja odotellaan tässä rauhassa kehitteillä olevia ohjelmistoja Colttia varten
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Harri K sanoi
lonklife öljyt sisäs ja imusihti täysin tukossa? eikös se kilkattanukki jo..eli ei kerää öllepaineita oikein.
Suosittelen asap avaamaan öljypohjan ja putsaamaan.

Hitot.. Antaa palaa vaan ;D kuhan kestää perille asti :)
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Tirse sanoi
Hei jätkät, tosta ei nyt paljoa apua ollu ;D ehkä mä tuota Legnumia alan laittelemaan tässä ensin, helppo homma alottaa kun Se menee pajalle jossa on nosturi. Ja odotellaan tässä rauhassa kehitteillä olevia ohjelmistoja Colttia varten

http://www.youtube.com/watch?v=yhy3Ut-WHhQ ;)
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Joo siis ehdottomasti Shadowin kanssa samaa mieltä. Ei tota Leguu nyt sen ihmeemmin kannata muutella. Kovaa ajoo..
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Urran sanoi
Joo siis ehdottomasti Shadowin kanssa samaa mieltä. Ei tota Leguu nyt sen ihmeemmin kannata muutella. Kovaa ajoo..

Mä en kyllä tältä mieheltä kysyis mielipiteitä muihin kun detailing -aiheisiin kysymyksiin. ^Hondamies on nähtävästi aina hondamies :p
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

En mie haluu enää laivalle ku "eksyttiin" tuusulaan autokauppoja kiertää ::)
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

mystinengalant sanoi
Mä en kyllä tältä mieheltä kysyis mielipiteitä muihin kun detailing -aiheisiin kysymyksiin. ^Hondamies on nähtävästi aina hondamies :p
Mun mielestä yhtälö on varsin yksinkertainen.
1. Paino
2. Vetohäviö (kjeh kjeh) ;D
3. Paino

Ei ne kierrosajat yleensä kovin parane kun lisätään tosi paljon massaa ja lisätään kaks vetävää pyörää :D Legu on kuitenkin farkku. Ei Legu huono harrasteauto ole, mutta jos on CZT tallissa niin mun mielestä ei tarvi miettii.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Ja noita ''rakenneltuja'' vrnelosia on huomattavasti enemmän ku koltteja ;)
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Shadow sanoi
Ja noita ''rakenneltuja'' vrnelosia on huomattavasti enemmän ku koltteja ;)
Kuinkamonta naista tiedät joilla on "rakenneltu" vr4? ;D Ei kyllä varmaan hirveen montaa naista ole joilla CZT saati sitten "rakenneltu"
Boomtown sanoi
Teet legusta ny eka suomen tehokkain ja mieti sit uudestaan :)
Jos teen tehokkaimman naisella olevan/naisen rakenteleman? ;)
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Eli suunnitelma on valmis. En tiedä/usko että noita VR4:sia on kovin piristettynä, jos ollenkaan muilla naisilla (sori jos jollain klubin naisella on) niin riittänee että teet jonkun budjetti virityksen veeärrään ja loput rahat ja efortti coltiaiseen :D
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Urran sanoi
Eli suunnitelma on valmis. En tiedä/usko että noita VR4:sia on kovin piristettynä, jos ollenkaan muilla naisilla (sori jos jollain klubin naisella on) niin riittänee että teet jonkun budjetti virityksen veeärrään ja loput rahat ja efortti coltiaiseen :D
No periaatteesa Legnumihan on sitten hetkellisesti valmis, bpumppu,bpsäädin, urporuuvi ;D, säädetty ecu (vaikka ei oma, omaan säädöt tulossa) laajakaista tulossa, toinen alusta tulossa ja tietysti kytkin ja jarrut menee uusiks :p
Colttiinkin on kyllä jo kaikkea kivaa tiedossa ;)
 
Takaisin
Ylös Bottom