Mistä olet iloinen?

Vs: Mistä olet iloinen?

Isotpojat(isäukko) sanoo että silloin kaikki menee oikein,kun kilometrikorvauksilla saa mätkyt kuitattua. Mutta itse tykkään siitä että tulee vähän palautuksia,tosin nyt karkasi %niin isoksi että menee 1000€ huiteille koletrien kanssa,tosin onhan se kiva että joku muu on nuo rahat minun puolesta säästänyt,itse olisin tuonkin summan tuhlannut hetimiten.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Mäkin pidän veroprosentin niin ettei tule mätkyjä tai edes hirveitä palautuksia. Se kun onnistuu niin näpsäkkäästi nykyään.
Kumpi parempi, vuoden aikaa enemmän tuhlattavaa ja sitten mätkyjen maksun jälkeen syödää kynsiä. Tai kitkutellaa vuosi ja iloitaa loppuvuodesta kun saa tonnin "joulurahaa" ...
 
Vs: Mistä olet iloinen?

itse yleensä laittanu jonkun verran yli prosentin ja aina tullu ihan kivat palautukset. nyt tulee n. 1700€ palautuksia :p ei tarvii sit pelätä mätkyjä ainakaan ku on vähän korkeempi toi prosentti eikä oo mitenkää tarvinnut kitkutella.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

P.Kaunisto sanoi
itse yleensä laittanu jonkun verran yli prosentin ja aina tullu ihan kivat palautukset. nyt tulee n. 1700€ palautuksia :p ei tarvii sit pelätä mätkyjä ainakaan ku on vähän korkeempi toi prosentti eikä oo mitenkää tarvinnut kitkutella.

Juu, ei munkaan onneksi tarvi kitkutella mutta en saa vähennyksiäkään kun ei ole mitä laittaa niin ei tule palautuksiakaan juuri ollenkaa. Mutta ihan sama, verot joutuu maksamaan teki niin tai näin :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

cristan sanoi
Juu, ei munkaan onneksi tarvi kitkutella mutta en saa vähennyksiäkään kun ei ole mitä laittaa niin ei tule palautuksiakaan juuri ollenkaa. Mutta ihan sama, verot joutuu maksamaan teki niin tai näin :)

jep. se on tosiaan ihan totta että maksamaan ne kumminkin joutuu.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Tunari-82 sanoi
Oikeat rahamiehet ottaa aina kunnon mätkyt,silloin heillä on se raha sijoitettavissa johkin tuottavaan.

Näin meillä töissä jotkut tekee. Muutama päivä sitten yks näytti kuvaa verolappusesta ja yli 10ke mätkyt siellä oli maksettavana mutta tuon rahan se oli vuodessa sijoittanut ja saanut siitä ihan hyvin tuottoa.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

1600€ palautuksia johon tulee vielä matkakulut päälle, eli tohon pariin tonttuun noussee... Mä pidän sen pari pinnaa yli ton prosentin ni tulee aina pikkasen takas. Eikä tunnu palkassa mitenkään :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Evo on kunnossa =)) Suuret kiitokset LF Motorssille, ei mitään valittamista :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

noin 15 kuutiota koivuja mettästä tuotuna 2 traktorilla ja 2 vaunulla tänään pihaan. Olikin viimeset hetket tuoda ku nelikolla sai rypöö kynnöspellol, jossa vielä 30cm lunta. Vaan eipä se kestäny vaikka pieniä kuormia toi ensin tien vartee..6 kuormal oltii syvässä ja eiku koural kuorma pois ja taas liikuttiin ;D
Osasyylline oli se kun en suostunu ketjuja laittaa enää päälle ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Harri K sanoi
noin 15 kuutiota koivuja mettästä tuotuna 2 traktorilla ja 2 vaunulla tänään pihaan. Olikin viimeset hetket tuoda ku nelikolla sai rypöö kynnöspellol, jossa vielä 30cm lunta. Vaan eipä se kestäny vaikka pieniä kuormia toi ensin tien vartee..6 kuormal oltii syvässä ja eiku koural kuorma pois ja taas liikuttiin ;D
Osasyylline oli se kun en suostunu ketjuja laittaa enää päälle ;D

menee tuo takavetokin paremin ku nelkku (jos on ketjut)... ihan onnetonta leikkiä jos on suojalunta vähänkin ilman ketjuja :D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Mr mmc sanoi
menee tuo takavetokin paremin ku nelkku (jos on ketjut)... ihan onnetonta leikkiä jos on suojalunta vähänkin ilman ketjuja :D
ei nyt lumen takia ketjuja edes tarvitte tuolla enää...se vaa ku mennää 50cm syväsä kurassa koko ajan niin ei pyöränripa puhdistu ja sitte loppuu veto.
ja ps. se sun natikka ei noilla kuormil liikahtais varmaa tasasellakaa ;)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

ST sanoi
Ei tullu ku reilu 600€ mätkyjä,ku ennen ollut tonnin-kahen välillä.
Selkeesti liian iso rosentti ollut,kun +4t€ sai laittaa vähennyksiin..
 
Vs: Mistä olet iloinen?

jyp.png
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Tunari-82 sanoi
Minkä merkkinen?

Liquid shine, ns välimalli. www.projectech.fi myy. On vakkari ja on kevyt. Ei mikään flexi (esim laatuvaikutelma ja kulmavaihteen ääni) mutta omaan käteen juuri sopiva. Painamalla tehdään sitten korrektiota tällä koneella kun on suht kevyt mut ite en jaksa kannattella raskaampaa pitkiä aikoja niin tämä on ku mulle tehty.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Rahaa keräävät solttu pojat kehu evoa.Tästähän ei voi tulla kuin iloiseksi :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Mielenkiintoinen viikonloppu tulossa kun olis perjantaina lähtö Nurburgringille. 8)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

lancer evo-r sanoi
Kyl. Samalla tutustumaan RCZ-tiimiin paremmin ja kyytinkin tarveis päästä. ;)

VLN:n aikana ei kyl mielestäni pääse kyytii ;D
Tuttu ajaa siellä Opelilla:
http://www.supersonic.fi/
Vähän houkuttais kesäl lähtee kans mukaan yhdeks kisavkolopuks, kun toi on sitä niin hehkuttanut :peukku Vaan mistähä lie aika kun on motorsporttia iha tarpeeks kesälle tiimin kanssa: 4 kisaa suomes + Nesterally vko + IRC-sarjan kisa San Marinossakin...
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Autosta kuulunut klik klik klik rata-ajon jälkeen löytyi syyllinen! Moniurahihnan kiristimen laakeri! Jesh!
 
Vs: Mistä olet iloinen?

cubeqtio sanoi
Autosta kuulunut klik klik klik rata-ajon jälkeen löytyi syyllinen! Moniurahihnan kiristimen laakeri! Jesh!
Mulla on mun auton orkkis kiristin ylimääräsenä ku luulin sen olevan viallinen vaikka syynä oli joku muu hihnapyörä, joka oli puoliks halki ja aukes kierroksilla.
Tuon alkuperäsen kiristimen pyörä on metallinen toisin ku tarvikkeen muovinen. No kumminkin laitoin sillo sen camskillin tarvikeosan paikalleen.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

cubeqtio sanoi
Autosta kuulunut klik klik klik rata-ajon jälkeen löytyi syyllinen! Moniurahihnan kiristimen laakeri! Jesh!

Eli noin kolmella eurolla selviää tuosta remontista. Pariin autoon vaihtanut laakerin ja onnistuu ihan ruuvipenkissä.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

^Onks heittää jotain speksejä laakerille et vois hankkia etukäteen? Mä luulen et mullakin vähän sirrittää se kiristin.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Urran sanoi
^Onks heittää jotain speksejä laakerille et vois hankkia etukäteen? Mä luulen et mullakin vähän sirrittää se kiristin.

Moneen kertaan todettu foorumillakin, 6203 C3, molemmin puolin suojattuna.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Jii haaaaaaaaa

Vihdoin ja viimein löyty evo kolmoseen lämppärin uus käytetty etuvastus. Johan tuota on tovi metsästetty ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Kolme viikkoa onnistuneesti "nutrattu" (vlcd), nyt onkin hyvä käydä lounaalla tänään. :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Työpaikalla heti aamusta joku tarjoaa alkavan lomansa kunniaksi hillomunkkia ja simaa. Sitten aamu paliksen yhteydessä skumppa tarjoilu onnistuneen tuotantoon viennin kunniaksi ja sitten vielä samasta syystä asiakas toi suklaakohvehteja :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Divi sanoi
Kesäkauden avajaiset :peukku Rilli guumana ja piffiä paistellessa hyvässä seurassa

Foorumilla seura on kyllä huippua ;)

Itse lähdössä piakkoin 30v juhlille missä on paljon asiallisia ihmisiä joita en ole hetkeen nähnyt.
 
Takaisin
Ylös Bottom