Mistä olet iloinen?

Vs: Mistä olet iloinen?

Clutchkick sanoi
jos käy tyhjäkäyntiä paikallaan jonku aikaa ni sen surruutuksen kuulee n. 20m päähä autosta..

Basbarduu sanoi
Se ääni on ihan normaali. Laitoitko siihen sen kortsun ympärille? Se hiljentää ainaki jonki verran.

Mulla sama pumppu mutta ei se nyt 20m päähän kuulu.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

juu se vaahtomuovi kortsu on ympärillä, MJ:llä seiskas sama pumppu eikä se elämöi niinku toi.. mut joo menee liian offtopic, tuntuu vaan niinku toi ei saisi imettyä tarpeeksi pensaa sieltä, pitää varmaa ottaa se irti ja kattoa onko sihti taas tukossa
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Valtio antaa takaisin massia ja siihen vielä matkakorvauksia niin joulu on pelastettu.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Evolla päiväl tyrkättii tänne Tahkolle eikä edes kytät iha saanu sihdattuu sakkoa ;D

Muutama kumottu...ilta onvielä nuori!
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Löyty grandikseen edulliset kumit alle. Ihan uusi sarja Barum Bravuris 2 kokona 215/55/17 W ja hinta sarjalle oli vain 270€. Ei nyt parhaat mahdolliset kumit ole mutta ei voinu tohon hintaan jättää ostamatta. Tarratkin vielä kumeissa päällä. Oli kuulemma tullut auton mukana, eikä ollut tarvetta/sopinut autoon.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Clutchkick sanoi
no tuo periaatteessa vakio pitää sisällää hks mushroomin, 2.7" rosteriputken alustaloppuun ilman kattia ja apexin power fc....

Aika erikoinen käsite "vakiosta".... Voisitko kertoa mitä "viritetty" tarkoittaa ? Tai miten ymmärrät sanan "putkivireinen" ?

"Ecua vähän räpläty , putki vaihdettu ,kattia ei oo ja ilman otto muutettu... eli tää mun auto on vakio !?" " Saanko katsastus setä leiman ? ku tätä ei oo viritelty.."
 
Vs: Mistä olet iloinen?

-JP- sanoi
"Ecua vähän räpläty , putki vaihdettu ,kattia ei oo ja ilman otto muutettu... eli tää mun auto on vakio !?" " Saanko katsastus setä leiman ? ku tätä ei oo viritelty.."
pitääkin muistaa tuo kun menen leimalle loppuvuonna ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Harvoin tällaisista on iloinen mutta kuitenkin, löysin bugin seiskan tephra rommista. Eilen tuskailin kun ei saanut ahtopainesolenoidia ohjattua kuten olisin halunnut mutta nyt syy löytyi ja on jopa helppo korjatakin. Parempi spooli täältä tullaan.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Pietari sanoi
Harvoin tällaisista on iloinen mutta kuitenkin, löysin bugin seiskan tephra rommista. Eilen tuskailin kun ei saanut ahtopainesolenoidia ohjattua kuten olisin halunnut mutta nyt syy löytyi ja on jopa helppo korjatakin. Parempi spooli täältä tullaan.

Hihi, iloitaan lisää kun loputkin seiskan bugit löytyivät ja on jo korjattukin :) Eli nyt "pitäisi" toimia myös WGDC TPS:n funktiona sekä lämpötilakompensointi WGDC:lle.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

tänää mieltä piristi se että tossa 11:00 - 12:00 illalla joku bmw clubin kokoontuminen abc masuunilla karkkilassa ja olihan se pakko mennä sekaan 8) oli niitä jokunen 20-30 Biltema Wiritys Mopoa varmaaja... 1 evo 9 ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

-JP- sanoi
Aika erikoinen käsite "vakiosta".... Voisitko kertoa mitä "viritetty" tarkoittaa ? Tai miten ymmärrät sanan "putkivireinen" ?

"Ecua vähän räpläty , putki vaihdettu ,kattia ei oo ja ilman otto muutettu... eli tää mun auto on vakio !?" " Saanko katsastus setä leiman ? ku tätä ei oo viritelty.."

mun käsite viritetystä on että turbot yms vaihdetaan järeempiin, periaatteessa vakio on putkiviritetty, mutta voihan tuostakin herneet vetää
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Clutchkick sanoi
mun käsite viritetystä on että turbot yms vaihdetaan järeempiin, periaatteessa vakio on putkiviritetty, mutta voihan tuostakin herneet vetää

Tuskin tässä kukaan herneitä vetää, mutta yleensä virittäminen tarkottaisi kai parantelemista, ja niin kai sitä putken + säädönkin kanssa tapahtuu jos ei ihan metsään mene.
Mitä se vaparin virittäminen sitten olisi? ;)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Pietari sanoi
Hihi, iloitaan lisää kun loputkin seiskan bugit löytyivät ja on jo korjattukin :) Eli nyt "pitäisi" toimia myös WGDC TPS:n funktiona sekä lämpötilakompensointi WGDC:lle.

Hihityttää vaan kun korjaukset toimii testatusti ja apua testaukseen saa ystävälliseltä evokommuunilta :) Evo on saletisti mualiman paras harrasteajoneuvo.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

löyty edullista puutavaraa kattoremonttiin ;)
parrut ja muut mittatilaustyönä reilun 30% normia hintaa halvemmalla ;D
ja kattopelli tarjoukset aika sopivin hinnoin... vielä kun valitsee mallin millaisen haluaa :)

sekä kasa osia on tulossa projektiin 8)

vaikka näkkileipää pitää varastoon ostaa niin hymyilyttää :D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

^Juu on hienoja aikoja tosiaan. Meil likka 8kk ja poika 4v. Tyttö nous eilen ekaa kertaa konttausasentoo. Katotaa jos se kohta hiffais miten pääsee eteenpäin :)

..Kumpaakaan en vieny tosin kattomaan kylpypaljuja, hillokauppiaita, "hyväkuntoisia" vakio hondia, huonoja maalipintoja, hellafailia ja muita rumia sätöstelyjä. Mut täytyy sanoa että kiitos puercolle et pystyi katsastamaan etukäteen ettei siellä ole mitään katottavaa, meinasin jo lähteä pojan kans :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Tänään evo huoltoon viimeinkin! Toivottavasti olisi vaan laakeri vika, muuten suottaapi tulla kalliiksi. Eniveis pääasia että tulee kuntoon. Mikään ei oo ikävämpää ku ajaa rikkinäisellä autolla.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Pitkä ja vaativa koulutus takana ja nyt nimi vakituisessa työsopimuksessa veturinkuljettajan ammatissa :) :) 8)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Pajeron tankinosat tulee varmaankin jo tällä viikolla kotiin,pääsee ehkä ensviikon loppupuolella kasaamaan ja nakkaamaan paikoilleen :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Evoon vaihdoin engine oilit ja samal lähti suodatinjalan "jatke" Gredddy pois, kun oli muuteki öljynlämpöanturin piuha sieltä anturista poikki.
Myös etujarrut ehdin availla ja männät/kumit oli kuin uudet Rempoloisissa :peukku Palojaki niin tasaisesti jäljel, etten vielä vaihdakaa etupaloja. Huomen takajarrut sekä etunapojen pyöränpulttien vaihto pidempiin...
 
Vs: Mistä olet iloinen?

^/drool

ja iloinen siitä että essee valmis, ja vielä jäi puol tuntia deadlineen :D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Kävin tänään hakemassa vanteiden lipat kiillotuksesta ja sitte viä sain sähköpostin, että uudet k-sportin takatolpat ovat tulossa <3 meni takuuseen.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

ihan mukavat palautukset tulossa, mutta olihan homma tehdä toi ilmoitus netissä kun on monenlaista ohjetta millä täyttää.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Sain mätkyt !

Kyllä nyt kelpaa... ilmaista rahaa on tuhlattu ja lähes vuosi maksu aikaa. :peukku

Kerrankin kävi näin. Aina ennen olen lainannut Sossulle omistani.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

-JP- sanoi
Sain mätkyt !

Kyllä nyt kelpaa... ilmaista rahaa on tuhlattu ja lähes vuosi maksu aikaa. :peukku

Kerrankin kävi näin. Aina ennen olen lainannut Sossulle omistani.

Juurikin näin :peukku Moni ei tätä vaa tunnu tajuavan...ittelleki luultavasti tulos isommatki mätkyt mut who cares!
 
Vs: Mistä olet iloinen?

mikä oli vikana?

itseä pistää hymyilyttään kun pääs eroon opelista. ;D

nyt on oikeenmerkkisiä autoja kaksi ja opeleita 0, eikä enää ikinä niitä mulle
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Tonnarista katos nostajien rallatus kokonaan ratapäivän jälkeen. Samoin rupes ahtaan entistä herkemmin.

Kaippa tuo sit puhdistu.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Verottaja muisti näköjään meikäläistä, meinas tulla sydäri kun katoin viivan alle, jossa luki "PALAUTETTAVA" euromäärä oli nelinumeroinen luku ja miinusmerkki edessä. Tarkemmin kun katoin niin tämä miinusmerkki oli musta paperinpala joka lähti puhaltamalla pois: plussalle mentiin ;D ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

-JP- sanoi
Sain mätkyt !

Kyllä nyt kelpaa... ilmaista rahaa on tuhlattu ja lähes vuosi maksu aikaa. :peukku

Kerrankin kävi näin. Aina ennen olen lainannut Sossulle omistani.
Hitto.

Ei tullu ku reilu 600€ mätkyjä,ku ennen ollut tonnin-kahen välillä.

Prkl,taas saa sosionomit (vai mitäs ne sossun luukulla kävijät olikaan..) "ilmaista" rahaa..
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Moni kun on aina iloitsevinaan noista mätkyistään niin voiskohan muutama viisaampi kertoa (ite kun en rahattomana rikkaampien keinoista tiedä) että millä rahalla sitten maksatte ne veroyllätyksenne...!? :) Ainakin itselläni kun menee ihan kaikki mitä tulee niin joutuisin erityisesti jemmaamaan ja säästämään tuohon tarkoitukseen eli ei tunnu järkevältä...? :) Aina oon pitänyt prosentilla huolen että jotain tulee takaisin ja nykyisinkin kirjanpitäjälle ilmoittanut että palautuksen puolelle on mentävä enemmän tai vähemmän...
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Oikeat rahamiehet ottaa aina kunnon mätkyt,silloin heillä on se raha sijoitettavissa johkin tuottavaan.
Lehdissä sitten kirjoitetaan kun keskisen vesalla jätti mätkyt,voi voi kuinkahan se vesa saa ne nyt maksuun ;D
Itse kuulun myös siihen perseaukisten ryhmään,että yritän pitää prosentin niin kohdallaan,että jäisi vähän palautuksen puolelle.
Sekin on mielestäni typerää pitää ylisuurta veroprosenttia ja sitten iloita/retostella sillä että on saanut pitää rahojaan vuoden valtiolla,paskalla korolla.
 
Takaisin
Ylös Bottom