Mistä olet iloinen?

Vs: Mistä olet iloinen?

Vaimo sai tänään opiskelupaikan.
Autoalan perustutkinto ja siitä tarkoitus jatkaa automaalauslinjalle. ;D

En minä tässä mitenkään omaa selustaa turvaile... ::)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

DyhWe sanoi
Gallu ajossa taas ja manuaalina tällä kertaa :driver ;D

Noni! Kyllä se onnistuu nopeeta kun on kerran laatikonvaihdon harjoitellut, eihän se manuaali tuo kuin polkimen verran lisää puuhaa. ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Puhelin soitto Suomesta jossa kaveri kertoi ,että mun auton kuva on päässyt kansainväliseen aikakausi julkaisuun...

001EVL02_Home.jpg
 

Liitetiedostot

  • 4-C8280B25-301928-800.jpg
    4-C8280B25-301928-800.jpg
    63.6 KB · Lukukerrat 442
Vs: Mistä olet iloinen?

mystinengalant sanoi
Noniin, on se hyvä että saitte kasaan! Miltäs tuntuu ??? Ei varmaan harmita enää niin paljoa että invecs meni hajoomaan.

Noh eihän se nyt enää kyl harmita muutakun rahapussia :) Eihän toi yhtään hassummalta, muuten ku kytkimeen ja vasurilla vaihtoon totuttelua näin alkuun.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Ei nyt voi vielä iloita kovin kauheesti mutta tämä mun kanssa kolarissa ollut osapuoli jonka perään siis muka ajoin oli tutkintapöytäkirjan mukaan pikkupäissään ja väliaikaisella ajokortilla. Ei ainakaan paranna sen tilannetta jos vielä ennestään poliisin tuttu. Muutenki kuulemma tunnetusti agressiivinen tyyppi
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Allekirjoitin pitkähkön työsopimuksen. :) Kyllähän ne lyhyemmätkin ovat tähän asti passanneet, mutta jos jossain vaiheessa joutuu pankkiin neuvottelemaan asuntolaina-asioista niin siellä tuo pahvi lienee melko hyvä apu.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Ensiviikolla saa ensimmäisen oman kämpän :peukku keskiviikkona kaupan teko ja sit tietää aamusin taas miksi herää töihin ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Tiistain klo: 0700 alkaa odotettu taloremppa :) mut sit sitä rahaa palaaki ja paljon :/
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Tajusin tänää mite evon turbotimer (cliffordin hälyssä) toimii. Auto on ollu mul vast 1.5 vuotta.. ;D :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Sama homma, ko tajusin et legnuminen kattoakkunan saa semmoseen amis asentoon.
Tämä otti noin reilun vuoden päivät
Luulin ekaks, että se meni paskaksi ko sohasin sitä, mut sitte tajusin, et sehän on "lisä"asento ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Jihuu, mulla oli nopein kierrosaika eilen Kemoralla :driver

Siis… mitsu-naisten joukossa.. (onko kerrottava että muita naisia ei ollut radalla ajamassa? 8))
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Torpparinassua oleva hiekkatie ja kunnon ylityksiä ja kaarteita ja tuttu tie. Eikä siis reikiä eikä kiviä.
Ja evo autona :driver Tähän nää ON TEHTY! Vieläku ois suljettu ja auto ns. "normikorkeuksinen" ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

GTO:sta hajosi Kemoralla kampiakselin hihnapyörä. Apulaitehihnaa pyörittävä osa irtosi vulkanoinneista ja apulaitehihna totaalisen sökö.

Oikea aihe? Kyllä, sillä mitään muuta ei mennyt rikki, vaan kiltisti hajosi. Kun uusi hihnapyöräkin on jo olemassa (oli joka tapauksessa suunnitelmissa vaihtaa tänään) selvisi tuosta tuhosta hihnan hinnalla ja kotimatkalla ilman ilmastointia useiden lataus/akunvaihtotauoin.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

BamBu^^ sanoi
Tajusin tänää mite evon turbotimer (cliffordin hälyssä) toimii. Auto on ollu mul vast 1.5 vuotta.. ;D :peukku

Laitas YV:tä mullekkin miten sen pitäs toimia.. omassa kutakuinkin et painaa G:tä ja kahta tähteä, ja kuuluu naksahdus jostain releestä.. sit avaimet pois ja auto jatkaa käymistä, mutta ovia ei saa lukkoon? Ja se käynnissäoloaika on 10 minuuttia, opaskirjassa ei oikeen selitetä miten sen saa alle 10 minuutin, jos tuo nyt edes on se turbotimer-toiminto..

Kaukokäynnistyksen itekkin tajusin vasta 3kk auton oston jälkeen, pikkasen vahingossa.. näppäilin ovia lukkoon ja lähdin kävelemään, noh ensin valot hyppäs päälle ja olin et WTF ja sitten käynnisty itestään.. kun alunperin ajattelin ettei tuossa sitä lisäpalikkaa edes ole että sais käynnistettyä säätimestä. :D Onneks ei ollu vaihde silmässä..

Tosin turbotimerhan on aika hyödytön kapistus katuajelussa ja vesijäähdytetyissä turboissa muutenkaan, mut kiva ois tietää miten tuon pitäis toimia.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

faior sanoi
Kaukokäynnistyksen itekkin tajusin vasta 3kk auton oston jälkeen, pikkasen vahingossa.. näppäilin ovia lukkoon ja lähdin kävelemään, noh ensin valot hyppäs päälle ja olin et WTF ja sitten käynnisty itestään.. kun alunperin ajattelin ettei tuossa sitä lisäpalikkaa edes ole että sais käynnistettyä säätimestä. :D Onneks ei ollu vaihde silmässä..

Eiköhä siel ole käsijarrulle menevä piuha, että se pitää olla päällä kaukokäynnistykses...
 
Vs: Mistä olet iloinen?

^ettei ois laiskasti vedetty vaan maihin
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Harri K sanoi
Eiköhä siel ole käsijarrulle menevä piuha, että se pitää olla päällä kaukokäynnistykses...

itseasiassa ei ole mitään estoja käynnistykselle, runkuttaa kyllä käyntiin niin kauan et akusta loppuu virta jos vaihde tai käsijarru on päällä/pois. Uudemmassa versiossa käsittääkseni on nuo suojaukset.

Testasinkin heti sillon et lähteekö käyntiin jos nuo on päällä, ja kyllä yrittää.. kytkimen joutu polkasemaan pohjaan ettei ois rynkyttämään lähtenyt.En sit tiedä miten briteissä laitettu, johdotukset ei ainakaan mitään maailman kauneinta katottavaa ole.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

OP:ltä viestiä verkkopankissa:

Luottonne nro FI79 5732 7483 XXXX XX viitekorko on euriborkorko,
joka on euroalueen rahamarkkinoita seuraava viitekorko.
Koronmääräytymisjakson vaihduttua luottonne uusi korko on
0,960 prosenttia 23.8.2012 alkaen. Luoton vanha korko oli
1,331 prosenttia.

:peukku Putoaa kyllä korot hyvin.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Harri K sanoi
Miikka: + marginaali?
Ja vissiin siis 12kk euribori?

Euribor 3 kk sisältäen marginaalin. Sehän tuossa naurattaa. Onneks tuli otettua se 3 kk silloin kun täälläkin kyselin. Joutu oikein käydä tarkastaa pariin kertaan että voiko tuo pitää edes paikkaansa.

Komia notkahdus tuossa:

http://www.kauppalehti.fi/5/i/porssi/korot/korko.jsp?intid=KOR_EUR03M&days=90&x=39&y=2
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Ite kyselin just kun kans tulos korontarkistus niin eivätpä myönnä alle 12kk euriboreja. Ainakaa tuolla.
Ja marginaalit on toki nousseet. Laskee itelläkin 1.2%-yksikköä 12kk euribori.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Harri K sanoi
Ite kyselin just kun kans tulos korontarkistus niin eivätpä myönnä alle 12kk euriboreja. Ainakaa tuolla.
Ja marginaalit on toki nousseet. Laskee itelläkin 1.2%-yksikköä 12kk euribori.

Eihän ne marginaalia kesken lainakauden muuta.

Itselläkin sopivan vanha 0,3% marginaalilla oleva asuntolaina 3kk euriboriin sidottuna. Jo jonnin aikaa ollut alle prosentin korko :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

nokonzok sanoi
Eihän ne marginaalia kesken lainakauden muuta.

Itselläkin sopivan vanha 0,3% marginaalilla oleva asuntolaina 3kk euriboriin sidottuna. Jo jonnin aikaa ollut alle prosentin korko :)
paitsi jos meet muuttaa lainan sidonnaisuutta..
 
Vs: Mistä olet iloinen?

miikka sanoi
OP:ltä viestiä verkkopankissa:

:peukku Putoaa kyllä korot hyvin.

OP ilmoitti mulle, että säästötilinne uusi korko on 0,000%. :nykii (12kk Euribor - 1%-yksikkö) Ei sentään maksaa joudu... :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

TvonS sanoi
OP ilmoitti mulle, että säästötilinne uusi korko on 0,000%. :nykii (12kk Euribor - 1%-yksikkö) Ei sentään maksaa joudu... :peukku

Hehe... vahva vihje pankilta, ettei rahojen makuuttaminen tilillä ole kannattavaa. ;D

Ja miksikö olen tästä itse iloinen? No siksi, että täytyypä tarkistaa omatkin OP:n viestit. Tuohan nimittäin tarkoittaisi ilmiselvästi sitä, että vaimolle olisi pikaista ja iloista kerrottavaa. Silloinhan säästöt on laitettava johonkin tuottavampaan. Eikös tällä selityksellä luulisi jo voivan tilata 3000 GT VR-4 Spyderin? :p Minun logiikallahan tämä on jo selvä homma, mutta pienenä pelkona on, että "hallitus" saattaa käyttää muunkinlaista logiikkaa... ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Skydiver sanoi
Ja miksikö olen tästä itse iloinen? No siksi, että täytyypä tarkistaa omatkin OP:n viestit. Tuohan nimittäin tarkoittaisi ilmiselvästi sitä, että vaimolle olisi pikaista ja iloista kerrottavaa. Silloinhan säästöt on laitettava johonkin tuottavampaan. Eikös tällä selityksellä luulisi jo voivan tilata 3000 GT VR-4 Spyderin? :p Minun logiikallahan tämä on jo selvä homma, mutta pienenä pelkona on, että "hallitus" saattaa käyttää muunkinlaista logiikkaa... ;D

Mä oottelen tässä että emäntä tulee kotiin ja antaa tukkapöllyä. Juhlistin korkojen putoamista käymällä Rajalalla hakemassa kameran ja putken ;)

No joo olihan toi jo muutenkin suunnitelmissa mutta iloinen olen koska nyt löytyy hyllystä:
39VBA290AE.jpg

Nikon D7k

244013702061.jpg

Sigma 70-200 2.8 EX APO DG OS HSM
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Toi seiskatonninen on kyl varmaan parhaita croppikennokameroita kennonsa puolesta. Kauheen halpakin vielä. Sitkun olis itellä joskus rahaa ostaa ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Skydiver sanoi
Hehe... vahva vihje pankilta, ettei rahojen makuuttaminen tilillä ole kannattavaa. ;D

Ja miksikö olen tästä itse iloinen? No siksi, että täytyypä tarkistaa omatkin OP:n viestit. Tuohan nimittäin tarkoittaisi ilmiselvästi sitä, että vaimolle olisi pikaista ja iloista kerrottavaa. Silloinhan säästöt on laitettava johonkin tuottavampaan. Eikös tällä selityksellä luulisi jo voivan tilata 3000 GT VR-4 Spyderin? :p Minun logiikallahan tämä on jo selvä homma, mutta pienenä pelkona on, että "hallitus" saattaa käyttää muunkinlaista logiikkaa... ;D


sanosin että näillä koroilla vain HULLU jättää ostamatta :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Harri K sanoi
Ite kyselin just kun kans tulos korontarkistus niin eivätpä myönnä alle 12kk euriboreja. Ainakaa tuolla.
Ja marginaalit on toki nousseet. Laskee itelläkin 1.2%-yksikköä 12kk euribori.

Maalla sai vielä heinäkuussa 6kk euriboria, muttei 3kk vaikka kinusin.. tiedä sitten miten asuntolaina puolella, kun tuo oli ihan muuta lainaa..

-Eki
 
Vs: Mistä olet iloinen?

eki75 sanoi
Maalla sai vielä heinäkuussa 6kk euriboria, muttei 3kk vaikka kinusin.. tiedä sitten miten asuntolaina puolella, kun tuo oli ihan muuta lainaa..

-Eki
Maaltapa juuri tuo mun laina :D Ja asuntolainana siis kyse joo. Muuhun saa 6kk.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Mitsun vauriot huomattavasti pienemmät kuin luulin. :) pajalle menee vielä uudestaan kunhan saavat osia ja maalausta silloin tiedossa. häviääpä samalla kiveniskemät ja helmassa olleet naarmut
 
Takaisin
Ylös Bottom