Mistä olet iloinen?

Vs: Mistä olet iloinen?

Ihmettelin aamulla töihin mennessä että mikä hätä AYC:llä on kun suoralla tiellä 80km/h vauhdissa alin palkki palo hetken välein, töistä tullessa sama homma. Äsken idealamppu välähti ja tarkistin renkaidenpaineet, ihmekös tuo kun toisessa takasessa 2bar vähemmän kun toisessa ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Dynyn sai eilen nippuun ja lähti käyntiinkin ihan tosta noin vaan! :)

Abs:t vähä reistaillu ja kampiakselin hihnapyörä piti eilen ääntä, liekö oli laturin hihna vähä löysä, tänään kokeilin ilman hihnaa, loppu äänet, ja hihna takas, eikä enää äännä, hihnapyöräkin pyörii tasasemmin, ei heijaa niin paljo... :D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

eka kansremppa takana ja kyllä ol levveetä hymmyy ku löi tulile ja tää pirssi toimiikin vielä!! :) :peukku ehkä on toivoa että miusta tulloo jonkunnäköne ajoneuvoasentaja viel ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Renkaat valmiina... Saa kesä tulla kiitos :D
suna9ysa.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vs: Mistä olet iloinen?

miikka sanoi
Meidän firman markkinointitiimin aivoriihi tuottaa kerta toisensa jälkeen jäätäviä tuloksia! Tässä kuva joka heitettiin fb-sivuillemme:

1479015_493599304092152_1424548742_n.jpg

Mä teen valituksen, että tämä ei pitänyt paikkansa. Tosin se ei ollut minä kuka oli peitellyt ne ruosteet, vaan edellinen omistaja.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Wlooffy sanoi
Mä teen valituksen, että tämä ei pitänyt paikkansa. Tosin se ei ollut minä kuka oli peitellyt ne ruosteet, vaan edellinen omistaja.

Pahoittelut, kerrankos sitä harhaanjohtavaa mainontaa harrastetaan :) :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Wolkkari myyty alustavasti.... Nyt vois etsiä jonkun halvan MITSUN ajoon...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vs: Mistä olet iloinen?

noin 3:n viikon jälkeen paluu foorumille (ei vaan oo kerenny..)

paljon luettavaa ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Tirse sanoi
Opettele laskemaan, 2.2.2014 oli n.2 viikkoa sitten. ;D
en sillä viikolla pahemmin täällä pyörinyt niin en laskenu sitä.

lauri,
muun muassa eikä loppua näy :p
enimmäkseen silti työn puolesta
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Uskomatonta! Pesin evon pitkästä aikaa hallilla ja liippasin lattiaa kuivaks ni huomasin et mikä muovin palanen siinä pyörähti. Nostin käteeni ja sehän se! 10x3cm pala joka kaidekosketuksessa "katosi"! Eli se oli sitteki jossai puskurin sisällä vaikka jo 2 kertaa tarkistelin. :eek:
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Ai että, nyt löytyi herkkua!

Pengoin duuniläppäriä ja löytyi kadoksissa olleita kuvia, mm pikkujoulut 2011, kesäpäiviä vuosien takaa yms!
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Ai että! Löysin kuvia ex volkkarin kesä vanteista ::) tuli hyvä mieli! ::)
 

Liitetiedostot

  • 561195_10201067057231983_1114302547_n.jpg
    561195_10201067057231983_1114302547_n.jpg
    43 KB · Lukukerrat 241
Vs: Mistä olet iloinen?

Nyt on manuaalia koneella. Kaikki eclipsen ja 4g63t pulttien pituudet, momentit, tiivisteet, johtosarjat releet jne. Ja tietysti huoltokuvat yms. Pari tuhatta sivua lukemista. Nyt pystyy purkaa koko auton pienenpieniin osiin ja osaa ehkä kasatakin. :driver
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Harmittaa vaa ku ei koskaa oikee kerenny kunnolla laittaa alle noita ku rupes volkkari mätänee käsii ;D 13x10 oli kyl siistit ku vähä kerkes sovittelee ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Jeeea! Leima tuli prrrkele! ;D
 

Liitetiedostot

  • jeeeeee.jpg
    jeeeeee.jpg
    16.7 KB · Lukukerrat 393
Vs: Mistä olet iloinen?

ah-05 sanoi
Pitikö olla pukeutunut kuinka paljastavasti?

no vähä takin vetskaria avasin ku mänin sissää ja nojailin mukavasti siihen tiskiin ja olin oma tyhmä itseni ;D Onneks noi inssit ei oo naisia ::)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Tolla tyylillä miä saisin ainakin porttikiellon konttorille ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

kirppu1990 sanoi
kiitos! Sitä tässä onkin tarvittu ton auton kaa :D

nåååh... :'(

no, ei nyt itketä. Kohta on viikonloppu :-*



kirppu1990 sanoi
no vähä takin vetskaria avasin ku mänin sissää ja nojailin mukavasti siihen tiskiin ja olin oma tyhmä itseni ;D Onneks noi inssit ei oo naisia ::)

siis... minkä takia? ;D
Eikös sun keinoja olisivat sitten toiminneet? :-* :-*
Löytyyhän niitä naisiakin... en ole vaan inssinä työskentelevää tavannut...


E: no, itse asiassa täällä seudulla on yksi nais-inssi... mutta häntä ei voi hurmata :(
 
Vs: Mistä olet iloinen?

mystinengalant sanoi
Taas? Etkös sä itseäs grillannu jo siellä aasiassa ties kuin pitkään?? Oikeasti mitä he*v***iä?
Pari kuukautta rillailin ja 4 viikkoo kerkesin jo töissä olemaan. 8) Kyllähän sitä pitää päästä jo rentoutumaan. Ens viikko vielä perjantaihi asti lomaa. ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

kirppu1990 sanoi
Onneks noi inssit ei oo naisia ::)

Raumalla eräällä asemalla on ja tainnut ko. paikka menettää sen takia kaikki asiakkaat ;D Ei kukaan koskaan ole niin tarkkaan syynännyt kuin se. Hylkäsi Coltinkin joskus, jarruletkun poreen lopulta löysi.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Made in Finland precat eliminator passasi paikalleen :peukku

+ 1,5v oottanu Super keyless#entry#start tsydeemi saapui! Ja hyvältä näyttää, ei muuta ku asentelleen paikalleen
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Oma sauna käytössä taas. 2,5 kuukautta kestänyt alakerran remontti loppusuoralla ja tänään ekat löylyt rempatussa saunassa.
Ei se nyt ihan valmis viel oo, mutta toimii! :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

pexi sanoi
Oma sauna käytössä taas. 2,5 kuukautta kestänyt alakerran remontti loppusuoralla ja tänään ekat löylyt rempatussa saunassa.
Ei se nyt ihan valmis viel oo, mutta toimii! :peukku

:peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

MitsuT sanoi

Nää on näitä elämän pieniä iloja. Emäntä taasen oli onnellinen, kun pesukone muutti autotallista takaisin kodinhoitohuoneeseen ja siitä, että sen pesukoneen luokse pääsee taas sisäkautta. Ilonsa kullakin ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

MitsuT sanoi
Elämäni kolmas työhaastattelu. Meni kyllä todella hyvin. :peukku :peukku

et sä kyl mun haistattelus käyny tänää :D Tenttasin itte kolme asentajakokelasta tänään..huomenna jatkuu...
 
Takaisin
Ylös Bottom