Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

Viime yönä 03:30 Tampereen City nesteellä punatukkainen naispuoleinen henkilö, clubin huppari päällänsä, Olitko se sinä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Lahdessa pörräs viime yönä harmaa evo 5-6 puuhakilvillä, olikos täältä joku? Ite olin ysillä liikenteessä :)
 
Vs: Olitko se sinä?

ola sanoi
Joo sinne vaa, eiköhä siel sit jossai törmätä. :) Pitäsköhän siitä tapahtumasta jottai kirjotella ihan foorumille jos tulis muutakin MCF-porukkaa? Mie en taia kirjotella ku ossaa vieläkää kunnol käyttää tätä foorumia. :p

On tainnut olla jo vähän aikaa...
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=43344

Onkohan tuossakin tapahtumassa turpaansaantitakuu kuten saman pitäjän souduissa? ::)
 
Vs: Olitko se sinä?

DaJackal sanoi
On tainnut olla jo vähän aikaa...
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=43344

Onkohan tuossakin tapahtumassa turpaansaantitakuu kuten saman pitäjän souduissa? ::)

Eikait nyt sentää :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen joskus kolmen aikaan päivällä Tampere - Orivesi välillä keltanen vitonen?
 
Vs: Olitko se sinä?

DaJackal sanoi
On tainnut olla jo vähän aikaa...
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=43344

Onkohan tuossakin tapahtumassa turpaansaantitakuu kuten saman pitäjän souduissa? ::)

en miä oo tommosesta takuusta kuullukkaa ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

BamBu^^ sanoi
Sama homma. Ihmetyttää vaa miks oli messuilla..? Konetilaa ku ei hirveesti nähny. Oli aika väsyneet messut muutenki. ;D

Nojuu, se driftingin katselualue..??? Pienessä sumpussa kulman takaa piti yrittää kurkkia ihmisten ohi jne, ja näkyvyyttä juur ja juur sen verran kun joku suhahtaa sladissa ohi tai jää siihe pyöräyttämään autonsa siihen nurkalle..äänet kuuluu mut mitään ei näy :p

Juttelin erään järjestäjän kanssa, ja sanoi jotta on paljon asioita, mitä ovat ottaneet opiksi ens vuodelle :D
 
Vs: Olitko se sinä?

petevuan sanoi
Nojuu, se driftingin katselualue..??? Pienessä sumpussa kulman takaa piti yrittää kurkkia ihmisten ohi jne, ja näkyvyyttä juur ja juur sen verran kun joku suhahtaa sladissa ohi tai jää siihe pyöräyttämään autonsa siihen nurkalle..äänet kuuluu mut mitään ei näy :p

Juttelin erään järjestäjän kanssa, ja sanoi jotta on paljon asioita, mitä ovat ottaneet opiksi ens vuodelle :D


Me otettii pisteet himaa ja jäätii suosiol parkkipaikan puolelle :peukku Sieltä radan toiselta puolelta oli lähes esteetön näkymä ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Masamo sanoi
Me otettii pisteet himaa ja jäätii suosiol parkkipaikan puolelle :peukku Sieltä radan toiselta puolelta oli lähes esteetön näkymä ;D

Olis vissiinki pitäny sinne viereisen kumisaapasvirman parkkikselle mennä kattelee..olis nykysin ainakin ollu tilaa vaikka järjestää koko kisat siellä :D
 
Vs: Olitko se sinä?

petevuan sanoi
Nojuu, se driftingin katselualue..??? Pienessä sumpussa kulman takaa piti yrittää kurkkia ihmisten ohi jne, ja näkyvyyttä juur ja juur sen verran kun joku suhahtaa sladissa ohi tai jää siihe pyöräyttämään autonsa siihen nurkalle..äänet kuuluu mut mitään ei näy :p

Juttelin erään järjestäjän kanssa, ja sanoi jotta on paljon asioita, mitä ovat ottaneet opiksi ens vuodelle :D
Vielä vähän ot.. Oliko se ees driftingiä vai kuminpolttoa ja paskarinkiä..? ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

BamBu^^ sanoi
Vielä vähän ot.. Oliko se ees driftingiä vai kuminpolttoa ja paskarinkiä..? ;D

Vielä lisää offtopikkia. Oli siinä semmone yks mutka missä "driftasivat"..... :seina Eli aika laimeeta, enemmän se sitä paskarinkii tais kuitenki olla. Ens vuodeks vaa paremmat tilat ja ihan vaikka joku ratakin mistä oikeesti sais jotai irti.
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänää aamulla kun olin myöhässä töistä ;D lahnuksen shelliltä espoossa joskus 7:45 paikkeilla käännyin hopeisen 6? perään jossa oli tarroja joka lähtöö ja ainakin erikoisen suuren näköinen spoileri ja takapuskurikin taisi olla jotenkin oudon erikoinen :) kääntyi sit siitä juvanmalmillepäin...?
 
Vs: Olitko se sinä?

ola sanoi
Tiistaina sinisen E4:sen omistajaan tulikin tutustuttua ja selvis jot ennen omisti siistin valkosen legnumin. :) Eilen näky sitten illasta ajavan valkonen E5:nen savonlinnassa, myös foorumilaisia?
Laitoin txt:een lauantaista, tulko perille vai tuliko pien kämmäys, numeron otossa?
 
Vs: Olitko se sinä?

Jokos tämä Oriveellä pyörivän valkosen nelosen omistaja on tänne eksyny?
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas ajeli Kokkolassa valkoisella evo 4:lla dumppi kirkuen mäkkärin ohi jyväskylän suuntaan klo 15.30-16.00? :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen Espoossa valkoinen evo9 farkku ! Ei ainakaan yleinen ole :D
Siinä Olarin nesteen valoissa kattelin omasta legacystä. Taisit perässä ajella vielä Prismalle asti.
 
Vs: Olitko se sinä?

puerco sanoi
Eilen Espoossa valkoinen evo9 farkku ! Ei ainakaan yleinen ole :D
Siinä Olarin nesteen valoissa kattelin omasta legacystä. Taisit perässä ajella vielä Prismalle asti.

Jos se ei ollut kiiltävän valkoinen niin sehän oli sitten varmaan Ale, tuskin kukaan muu moista on päässyt tuomaan?
 
Vs: Olitko se sinä?

Joensuussa pekkalan sillalla aamu 8 aikaan vastaan tuli valkoinen legu olitko sinä?


Tapatalk@iPhone
 
Vs: Olitko se sinä?

puerco sanoi
Eilen Espoossa valkoinen evo9 farkku ! Ei ainakaan yleinen ole :D
Siinä Olarin nesteen valoissa kattelin omasta legacystä. Taisit perässä ajella vielä Prismalle asti.

Sama nähty Kehä kakkosella kans joku aika sitten. Ilman takapuskuria :).
 
Vs: Olitko se sinä?

dani sanoi
Sama nähty Kehä kakkosella kans joku aika sitten. Ilman takapuskuria :).

Minä molemmilla kerroilla. Takapuskurin puuttumisesta saatte syyttää erästä klubilaista joka on niin pikkutarkka työssään että ruostesuojausta varten piti puskuri irroittaa. :p Se on sittemmin jo kiinnitetty ja kelpaa ajella suojatulla autolla.

Puercon Subarun panin merkille jo ennenkuin näinkään, äänet paljasti eron perusperheautoon.
 
Vs: Olitko se sinä?

^heh, tällänen pappa diiseli mitään ääntä pirä :D (Huom diesel merkki persiissä) :p
Komia oli kyllä farkku evo, joskus itekin vastaavasta haaveilin.

Asusteletko ihan espoossa? Jotain yhteiskuvausta kesemmellä? ;)
 
Vs: Olitko se sinä?

Ale sanoi
Minä molemmilla kerroilla. Takapuskurin puuttumisesta saatte syyttää erästä klubilaista joka on niin pikkutarkka työssään että ruostesuojausta varten piti puskuri irroittaa. :p Se on sittemmin jo kiinnitetty ja kelpaa ajella suojatulla autolla.

Puercon Subarun panin merkille jo ennenkuin näinkään, äänet paljasti eron perusperheautoon.
offtopic:
Eikö ne helmat yms pureta kanssa ;D
http://harrinkuvat.1g.fi/kuvat/GSRVII/massaus/IMG_9202.JPG/_smaller.jpg?hash=56734

ja bongaus:
Primer- tuuppas evol vastaa ja tais hölmistyneenä kattoo ku vanhasta valkosesta galantista morjenstin ;D
Kakkosautol ajelen pari vkoo välillä ku ei ole kesätassui vielä evoon...
 
Vs: Olitko se sinä?

Urran sanoi
^Joo siis kyl ruostesuojakusessa pitää irrottaa helmat ja etupuskurikin :eek:

Ei kaikkea infoa kerralla... ;D Irti oli tietenkin myös etupuskuri, helmat, sisälokasuojat, takakaarien suojamuovit ja muutkin suojamuovit. Ne irroitettiin vasta sitten paikan päällä, niin ei tarvitse virkavallan kanssa alkaa matkalla juttelemaan. ;)
 
Vs: Olitko se sinä?

puerco sanoi
Asusteletko ihan espoossa? Jotain yhteiskuvausta kesemmellä? ;)

Olarissa asun enkä sieltä näköjään muualle pääse. Edellinen muutto oli 70m, huomenna saadaan avaimet uuteen asuntoon ja tällä kertaa muuttomatka on varmaan jo 100m.

Kuvaillaan toki, nyt alkaa auto olemaan kuvauskunnossa. Vielä kun kilvet sais.
 
Vs: Olitko se sinä?

Ale sanoi
Olarissa asun enkä sieltä näköjään muualle pääse. Edellinen muutto oli 70m, huomenna saadaan avaimet uuteen asuntoon ja tällä kertaa muuttomatka on varmaan jo 100m.

Kuvaillaan toki, nyt alkaa auto olemaan kuvauskunnossa. Vielä kun kilvet sais.

:eek:fftopic pitäiskö meiän Espoolaisten evo ja galluomistajien pitää joku pieni kaffemöötte? Bambu on ainaki mukana ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

MSRH sanoi
:eek:fftopic pitäiskö meiän Espoolaisten evo ja galluomistajien pitää joku pieni kaffemöötte? Bambu on ainaki mukana ;D
HahahahAhaaaa :D Jos toi romu ois joku kaunis päivä liikentees.. :D Pidetää vaa ni tuun mazdalla. :D Eiköhän sedienki tuu evollaa paikalle...? Jos maltatte viikon verra ootella ni hyväl tuuril pääsis evolla tulemaa.. :)
 
Vs: Olitko se sinä?

ast sanoi
Jep, on sinne todistettavasti Espoolaisia aikaisemminkin uskaltanut tulla :)

Kai siellä vois poiketa.
Ale tulikin nähtyä livenä kun poikkesin mamasanilla, enpä tiennyt että herra vaikuttaa siellä :)
 
Vs: Olitko se sinä?

ast sanoi
Jep, on sinne todistettavasti Espoolaisia aikaisemminkin uskaltanut tulla :)
jopa niinkin maalaisia kuin lohjalaisia eksyy välillä ;D

ja ettei OT niin musta Evo2 eilen illalla lempolan ympyrässä vastaan. nostin lapaa mutta en huomannut tuliko vastakaikua
 
Vs: Olitko se sinä?

harmaa Evo nelonen orimattilas 17pintaan liikeenne ympyräs.. WhoOOO? ite tulin lancerilla, juuri siihen.
 
Vs: Olitko se sinä?

nokonzok sanoi
Tai sitten vaan koko porukka PK-seudun miittiin!

Kauhee matka. Kaikki tämä on vielä danin syytä ;D

Ei tuo toki oikeasti mikään ylivoimainen matka ole, mutta ei itse jaksa tulla piipahtamaan jos ei kauemmin ehdi olla.
 
Vs: Olitko se sinä?

MakeM sanoi
Kauhee matka. Kaikki tämä on vielä danin syytä ;D

Ei tuo toki oikeasti mikään ylivoimainen matka ole, mutta ei itse jaksa tulla piipahtamaan jos ei kauemmin ehdi olla.

Syytä vaan mua :'(. Eipä siinä, Espoolaiset(kin) on tervetulleita eli sinne vaan!
 
Vs: Olitko se sinä?

dani sanoi
Syytä vaan mua :'(. Eipä siinä, Espoolaiset(kin) on tervetulleita eli sinne vaan!

Tai sitten aletaan treffailemaan Espoossakin, kyllä se mulle passaa. (silti duunissa Vantaalla, että aika sama mulle)
 
Vs: Olitko se sinä?

Mulle toi pk miitti on täysin mahdoton, koska mä oon klo 19 asti töissä...
 
Vs: Olitko se sinä?

MSRH sanoi
Mulle toi pk miitti on täysin mahdoton, koska mä oon klo 19 asti töissä...

Kyllä siellä on monesti johonki 2200asti maleksittu ja sullahan on nopea auto.
 
Vs: Olitko se sinä?

puerco sanoi
Tai sitten aletaan treffailemaan Espoossakin, kyllä se mulle passaa. (silti duunissa Vantaalla, että aika sama mulle)

Onko puerco ihan pysyvästi tänne pk seudulle tullut asustelemaan?
 
Vs: Olitko se sinä?

evo6 sanoi
Onko puerco ihan pysyvästi tänne pk seudulle tullut asustelemaan?

Juu, 1.1. asti asustellut Olarin / matinkylän rajalla ;) Vantaalla duunissa Jumbon lähellä.
 
Vs: Olitko se sinä?

N.14:40 likainen Evo Tampereen Vuoreksessa menossa Lahdesjärven ABC:n suuntaan. Itse olin Volvon kaivurin kabiinissa ja tonnari oli parkissa lähellä ABC:tä.
 
Vs: Olitko se sinä?

Ketähän eilen käyny taas mun huudeilla pyörimässä? ;D Eli eka johonkin aikaa harmaa EVO6 tuuninki takavaloilla ja voima pöllyillä, lapaakin nosteltiin. :peukku


Ja taasko se akio oli täällä käymässä? Ainakin olin näkevinäni vastaavan VR-4 galantin tulevan vastaan, vilautin pitkiäkin mut snadist myöhään mahollisesti :(
 
Vs: Olitko se sinä?

Nyt en ollut. Olin kyllä lähellä mutta auto oli kiltisti kotona
 
Vs: Olitko se sinä?

keltanen evo 9 eile friisilän mäkin pihassa. fanaticaudion tarra takalasissa. joku täältä?
 
Vs: Olitko se sinä?

npfemma bongattu eilen iltapäivästä/illasta möysässä, ajelit keskustaan päin... tai ainaki se oli teijän evo mutten nähny kuka ajo :)
 
Takaisin
Ylös Bottom