Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

Emsiin evon bongasin uusimmasta gti:stä Kouvola night cruisingin aukeamalta. Ja seuraavana päivänä työkaveri bongas mun evon samalta aukeamalta, eipä omiin silmiin eka osunu ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Saaride sanoi
Emsiin evon bongasin uusimmasta gti:stä Kouvola night cruisingin aukeamalta. Ja seuraavana päivänä työkaveri bongas mun evon samalta aukeamalta, eipä omiin silmiin eka osunu ;D
:iws ;)
 
Vs: Olitko se sinä?

Olikos Tupu joka tuli tänään 18 aikaan Hyvinkään keskustassa vastaan hopealla farkku galantilla?

Ainakin käsi nousi sielläkin kun morjenstin valkoisesta legnumista :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään kolmen aikoihin bongattu Koulukadun ABC asemalla valkoinen fl legnum ja musta fl vr4. Ketäs?
 
Vs: Olitko se sinä?

matkalla tampereelle tuli karkkilan kohdilla punainen eclipse vastaan. huomasin kun olit rinnalla
 
Vs: Olitko se sinä?

Jos siinä jotain maalauksia/tarroja kyljissä niin tunnen kaverin ei taida tietääkseni täälä pyöriä.
???
 
Vs: Olitko se sinä?

Punainen evo 7+ Kajaanin eteläpuolella pohjoista kohti eilen (keskiviikkona) siinä iltapäivällä.

Oli hiilaripeltiä ja takaluukkua, hienosti pisti silmään muuten harmaan perhefarkkumassan joukosta :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Sininen evo5 tänään ilta 8 aikaan koskenkorvalla ylittämäs vt3 ja jatkoi matkaa kohti jurvaa..
 
Vs: Olitko se sinä?

Zous sanoi
Olikos Tupu joka tuli tänään 18 aikaan Hyvinkään keskustassa vastaan hopealla farkku galantilla?

Ainakin käsi nousi sielläkin kun morjenstin valkoisesta legnumista :)

Minähän se :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Karkkilassa abc masuunilla 20:30 samanlainen harmaa 9 kuin mulla :) oli pakko käydä viel tarkistaa että ei ollu oma :D LPI- tais olla rekkarin alku..
 
Vs: Olitko se sinä?

perjantaina lohjalla musta lancer jossa jotain korisarjaa. Galantista huidottu lapasta
 
Vs: Olitko se sinä?

Punane mitsun lancer evo Riihimäellä. Sattuuko olee kenenkään foorumilaisen? :driver
Ajelin tolla huumevaunulla kans kieppiä eilen illalla :) 180-lätkänen siis.
 
Vs: Olitko se sinä?

Musta evo 7 VT 25:llä tänään 1530 jossain nummelan ja hyvinkään välissä.
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänää veikkolassa aamulla klo 6:20 valkoinen 4/5 tai6 ei kerenny sen tarkemmi ihmettelee :D ja sit leppävaarassa kehä1... 7:00 aikaa tuli valkonen 9 vierellä ajeltii komeella vanhalla volvolla en morjestanu ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen illalla joskus 20-21:30 välillä varmaankin, ajo karjaan ABC:n ohi valkonen evo kolmonen ja käänty tammisaaren suuntaan, kuka? Ja joku sininen kolmonen oli vkl Silversillä, tai evo-look ainaki.
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas ajeli eilen tampereella rantatiellä neljän ruuhkassa mustalla evo 4 mun perässä kunnes kääntyi keskustaan?
 
Vs: Olitko se sinä?

Tunnustaako kukaan ajelleensa tänään hopeisella Evo 7:lla Joensuun Pilkon Citymarketin ohi iltapäivä viiden seutuvilla? Itse köröttelin vähän matkaa perässä Lancerillani.
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas mustalla kutosella tänään Lahdesjärven Apsilla Tampereella iltapäivästä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkonen tonnari patrian pihalla malmilla. Kenties opiskelemassa? Olin ite kurssilla 28
 
Vs: Olitko se sinä?

Menikös anko ja sneaker motarilla mun ohitte.Olin nosturilla jälleen liikenteesä.
 
Vs: Olitko se sinä?

Masamo sanoi
Eilen illalla joskus 20-21:30 välillä varmaankin, ajo karjaan ABC:n ohi valkonen evo kolmonen ja käänty tammisaaren suuntaan, kuka? Ja joku sininen kolmonen oli vkl Silversillä, tai evo-look ainaki.
Toi sininen seisoo tässä meidän lähellä erään offi firman pihassa (on töissä siellä) ja on ihan aito peli.
 
Vs: Olitko se sinä?

Joku pärrää hopeisella 5 taikka 6 järvenpäässä siitä Delta-Auton ohitte,tänäänkin monta kertaa. Kuka olet? :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

AneemineN sanoi
Joku pärrää hopeisella 5 taikka 6 järvenpäässä siitä Delta-Auton ohitte,tänäänkin monta kertaa. Kuka olet? :peukku

Taitaapi olla Pauli, on siinä Järvenpään Nesteellä olevassa Järvenpään Autohuolto Oy:ssä töissä, en tiiä kirjoitteleeko tänne? Samassa firmassa olevalla Jaakolla kanssa Evo 5 muistaakseni, mutta ei taida olla vielä ajossa kun tekee LHD muunnosta siihen...
 
Vs: Olitko se sinä?

Zous sanoi
Taitaapi olla Pauli, on siinä Järvenpään Nesteellä olevassa Järvenpään Autohuolto Oy:ssä töissä, en tiiä kirjoitteleeko tänne? Samassa firmassa olevalla Jaakolla kanssa Evo 5 muistaakseni, mutta ei taida olla vielä ajossa kun tekee LHD muunnosta siihen...
ahaaaa. pitääki kävästä
 
Vs: Olitko se sinä?

Kenes hopeanharmaa evo 3? oli torstaina aamul 7 aikaa Jyväskylän ikh:n pihassa? Valkosilla vanteilla. Vai oliko lookkeri, en sen tarkemmin nähny :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Ilmeisesti Mätsi bongattu tänään puolen päivän aikaan ajamassa taksi ajoa Paimion keskustassa?
 
Vs: Olitko se sinä?

_JS_ sanoi
Ilmeisesti Mätsi bongattu tänään puolen päivän aikaan ajamassa taksi ajoa Paimion keskustassa?

taksiajoa? "keskustassa" ;D

Aika varmasti, eipä täällä muita alan harrastajia ole :-[

Enkä tarkota taksiajon harrastamista, mitä se ikinä onkaan ;D

milläs olit liikenteessä ?
 
Vs: Olitko se sinä?

MäTSi sanoi
taksiajoa? "keskustassa" ;D

Aika varmasti, eipä täällä muita alan harrastajia ole :-[

Enkä tarkota taksiajon harrastamista, mitä se ikinä onkaan ;D

milläs olit liikenteessä ?
Firman pakulla. Käytiin siin karvakädel vetämäs kepappii.
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään nurmijärvellä hanko hyvinkää tiellä metsien keskellä tuli musta 9 vastaan morjestelinkin mut eipä vastausta näkyny :nykii joskus 14:30 paikkeilla.
 
Vs: Olitko se sinä?

Ketäs pyörii Kouvolas, punanen evo 7-9 ja valkonen evo 4. Ite taas vitosel, tulkaas jututtaa jos ootte clubilaisia :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas ajo mustalla ysillä mun edessä hetken ja käänty pitskun ärrälle joskus hieman ennen kuutta tänään?
 
Takaisin
Ylös Bottom