Jotain aiheeseen liittyvää löysin haulla, muttei ihan täyttänyt minun mieltäni.
Pätkän ja pitkän pajeron tankit on ilmeisesti erikokoiset?
Missä kohtaa se ero tulee eli passaako kiinnikkeet kuitenkin?
Sitten onko kukaan perehtynyt tohon ihmehässäkkään, joka on ainaki pätkä diisseli pajeron tankin päällä. Neljä sellaista muovi "koteloa", joihin kaikkiin menee letkut. Omaani sen verran ihmettelin, että kaikissa muovikoteloissa on se putki johon letku tulee ni tukossa. Ihan valetun näköisesti tukossa, eli tod.näk tehtaan jäljiltä. Mikä sillä keksinnöllä on merkitys vai revinkö irti ne kaikki? Eihän diisseli tarvi ku meno ja paluu letkun tankkiin. Niin ja tietenki tankkaus-aukon ilmauksen.
Pätkän ja pitkän pajeron tankit on ilmeisesti erikokoiset?
Missä kohtaa se ero tulee eli passaako kiinnikkeet kuitenkin?
Sitten onko kukaan perehtynyt tohon ihmehässäkkään, joka on ainaki pätkä diisseli pajeron tankin päällä. Neljä sellaista muovi "koteloa", joihin kaikkiin menee letkut. Omaani sen verran ihmettelin, että kaikissa muovikoteloissa on se putki johon letku tulee ni tukossa. Ihan valetun näköisesti tukossa, eli tod.näk tehtaan jäljiltä. Mikä sillä keksinnöllä on merkitys vai revinkö irti ne kaikki? Eihän diisseli tarvi ku meno ja paluu letkun tankkiin. Niin ja tietenki tankkaus-aukon ilmauksen.