Selitä nimimerkkisi?

Vs: Mistä MCF foorumin nikkisi (nick name) on peräisin?

Mullakin vanha ircci nikki mut sinne keksin tän ku joskus pentuna kattelin kipeenä kotona matka maailman ympäri sarjaa, jossa oli Basbarduu niminen herrasmies ^^
 
Vs: Mistä MCF foorumin nikkisi (nick name) on peräisin?

Nimestä, Markus Markkanen. Irkistä löytyy nickillä Hzakk.
 
Vs: Mistä MCF foorumin nikkisi (nick name) on peräisin?

Edelliset omistajat olivat nimenneet auton jonka ostin ekaksi autoki Chiquitaksi ja irkissä sitten sanoivat mua Chiqiksi niin vaihdoin nickinkin Chiqi_:ksi. Lähes jokapaikassa on Chiqi tai Chiqi_ nickinä nykyään :)
 
Vs: Mistä MCF foorumin nikkisi (nick name) on peräisin?

En muista yhtään mistä toi on tullu... ??? Joskus pikku tyttönä sen kuitenkin oon keksiny.
 
Vs: Mistä MCF foorumin nikkisi (nick name) on peräisin?

Yläasteella mua kutsuttiin hampuksi (väännetty sukunimestä), sitten kun rekisteröityi eri paikkoihin, mihin tarvi nickin laittaa, "Hamppu" oli jostain (ihmeen ;D) syystä sensuroitu niin sitte amiksen aikana siitä muovautui Hemppis :D
 
Vs: Mistä MCF foorumin nikkisi (nick name) on peräisin?

Melko pitkä tarina on tällä nimimerkillä ja sen kehityksellä.
Joskus teini-iässä, kun ensimmäisen nettiyhteydellä varustetun tietokoneen sai ja hurahti pelailemaan noita Half-Life modifikaatioita niin "keksi" niinkin mielikuvituksettoman nickin kuin "ThePsycho".

Tuolla tuli pelailtua Half-Life modeja melko pitkään.

Jossain vaiheessa, kun pelit oli tulleet tutummiksi niin aloin pyörimään noissa klaani touhuissa eri pelien kanssa ja koska lopulta monet niistä oli suomalaisia porukoita niin päätin "suomentaa" tuon nickin ja siitä vääntyi lopulta niinkin hauska, kuin "HulluNakki".

Tällä taas pelattiin pitkään ja lopulta sekin alkoi kuullostaa omaan korvaan liian tyhmältä ja piti keksiä joku astetta fiksumpi nimimerkki johon lopuksi sitten päädyttiin oman nimen kautta.
Heikki -> Hessu -> Heffu.
 
Vs: Mistä MCF foorumin nikkisi (nick name) on peräisin?

Yliopiston käyttäjätunnus, joka on generoitu ottamalla nimen kaikista osista kaks ekaa kirjainta. Niistä tuli tosi usein jengille lempinimiä.
 
Vs: Mistä MCF foorumin nikkisi (nick name) on peräisin?

On tullut viljeltyä kaveriporukassa tiettyjä ilmaisuja ja sanoja ja tämä mystinen kuului siihen, myös etuliitteiden lisääminen on kuulunut tapoihin jo pitkään. Eipä sitä sitten oikeen muuta keksinyt sillon aikanaan 2004. Ehkä olis voinu jonkun fiksummankin keksiä mutta kun ei niin ei. En sentään joutunut muuttamaan nimimerkkiä mystinenlegnum tai mahd jopa mystinenlancer. ;D
 
Vs: Mistä MCF foorumin nikkisi (nick name) on peräisin?

Tuiisa sanoi
Yliopiston käyttäjätunnus, joka on generoitu ottamalla nimen kaikista osista kaks ekaa kirjainta. Niistä tuli tosi usein jengille lempinimiä.

Meillä tulee koulussa käyttäjätunnus vähän sekasemman kaavan mukaan, onneks kukaan ei oo alkanu sanoa mua k5mjaask:ksi :p
 
Vs: Mistä MCF foorumin nikkisi (nick name) on peräisin?

miikka sanoi
Meillä tulee koulussa käyttäjätunnus vähän sekasemman kaavan mukaan, onneks kukaan ei oo alkanu sanoa mua k5mjaask:ksi :p

mullon kans sen verran hölmönkuulonen se tunnus etten kehtais täällä (selvinpäin) käyttää ;D
 
Vs: Mistä MCF foorumin nikkisi (nick name) on peräisin?

Mun nickini on mun rekisteröity kasvattajanimeni. Siis tarkoittaa samaa kuin koirapuolella kennelnimi mutta mä siis kasvatan rotukissoja nimellä Tamus. Käytän kanssa useassa paikassa tätä samaa nickiä.
 
Vs: Mistä MCF foorumin nikkisi (nick name) on peräisin?

Oikeasta nimestä väännös.
Tästä aiheesta taitaa olla jo threadi...
 
Vs: Mistä MCF foorumin nikkisi (nick name) on peräisin?

omasta etunimestä höntsäilty väännös ;D
 
Vs: Mistä MCF foorumin nikkisi (nick name) on peräisin?

Cristan on oikeassa, nohevana piti ihan asia tarkistaa. Fuusioituminenhan tästä tulee..
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

Amigan vanhasta pelistä Lotus 3. Ja tarkemmin kun kirjoitti peasoup- koodin niin sai sellaisen Twilight- kentän auki. Noh, tätä nimimerkkiä on tullut käytettyä sit n. 10v.
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

Nimimerkki on kotoisin aktiiviselta mazda harrastus ajalta, eli Renesishän on mazda RX-8:n moottorin nimi... Mazdago foorumilta voi löytää ilman tuota "The" alkua. :)
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

Nimimerkki tulee Apulanta-yhtyeen basistista. Ei kylläkään kuulu mun suosikkibändeihin, mut ei se huonokaan ole, nimi tulee siitä kun käytin joskus semmosta samanlaista lierihattua.....
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

Lempinimihän tuo munkin merkki on. Sukunimestä väännetty joskus 1990-luvun alkupuolella.

Ei mitään muistikuvaa synnystä...
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

Kaveri alko kutsumaan mua tällä nimellä kun olin niin Evojen perään. ;D
Ja se mistä kaveri taas keksi kyseisen nimen tulee alunperin tästä Gti-lehden kansikuvassa olevasta "Evokuutio" Mantasta.

http://www.huuto.net/kohteet/gti-magazine-7_2001/121302843

Aloin sit vaan käyttää tätä nickiä jokapaikassa koska se on yleensä aina vapaana ja kuvaa muutenkin hyvin..Tykkään edelleen evoista ja osaan lisäksi ratkaista Rubikin kuution. ;D
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

Niinkin omaperäinen kuin nimikirjaimet. ::) AH oli varattuna, niin sitten piti vähän soveltaa. Muilla autofoorumeilla joilla pyörin niin on tuo nick AH käytössä(DNSF,Vastaheitto,FFp,kalis,FT jne).
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

Oma nimimerkkini tulee jo yli 20v.n takaa ja on siis sama kuin kutsumanimeni la-radiopuhelin taajuuksilla joka oli joskus myös harrastuksenani. :)
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

Etunimestä yhden kirjaimen muutoksella ja kaveri keksi sen ennen kun liityin MCF:n
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

Pumpkinca on lyhenne lempi biisistäni eli Insane Clown Posse (feat Twiztid & Kottonmouth kings) - Pumpkincarvers
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

Kapula7 sanoi
Oma nimimerkkini tulee jo yli 20v.n takaa ja on siis sama kuin kutsumanimeni la-radiopuhelin taajuuksilla joka oli joskus myös harrastuksenani. :)
Samalla kaavalla mennään täälläkin, nick otettu mun ekan Sapporon mallimerkinnästä.
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

Lähes joka paikassa sama nickki jossain muodossa, myös: el_puerco, el.puercosi, puerco, elpuerco
El Puerco:han on mahtava eläin espanjaksi, eli siis Sika. Se miksi mun nickki tarkoittaa sikaa voi jollekin käydä selville
kun on mun kanssa tekemisissä IRL.. Tai sitten ei ;)

No tuollainen nyt on tullut yli 10v oltua. 8)
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

minä1 = minä ja minua on vain 1 ;D Pajero, niin nätiltä kuin se täällä meillä kuulostaakin, on Espanjassa ihan muuta :-X Meikä lähtee viettämään viimeiset viime vuoden lomapäivät vähälumisempiin maisemiin. En hirveesti tykkää etelän auringosta, mutta kun ukko pakottaa mukaan 8) Hyvää lomaa vaan. Työmaailmassa sähköpostitunnus on luuri. Työkaveri on kossu ja yks on hurri. Näitä on kiva käyttää lempiniminä!
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

Arvaakohan kukaan mistä minun nimimerkki tulee ;D
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

ZAP^ tulee vissii aku ankasta? ku siellä välähtää salama tai jotain. ::) Ollu jo pitkään käytössä.
Joku myös joskus vihjasi että sellainen pokemoni on kuin zapdos? ;D
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

evo6 sanoi
Arvaakohan kukaan mistä minun nimimerkki tulee ;D
Ootko muuten kelkkalehden foorumilla Bablo nimimerkillä. Tuli vastaan siellä tuo sama slogani, että "leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä" kyseisen nimerkin sloganissa
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

puerco sanoi
Lähes joka paikassa sama nickki jossain muodossa, myös: el_puerco, el.puercosi, puerco, elpuerco
El Puerco:han on mahtava eläin espanjaksi, eli siis Sika. Se miksi mun nickki tarkoittaa sikaa voi jollekin käydä selville
kun on mun kanssa tekemisissä IRL.. Tai sitten ei ;)

No tuollainen nyt on tullut yli 10v oltua. 8)
Mut selitäs nyt sitte se peppupena :D
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

MitsuMi sanoi
Ootko muuten kelkkalehden foorumilla Bablo nimimerkillä. Tuli vastaan siellä tuo sama slogani, että "leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä" kyseisen nimerkin sloganissa
En ole sama henkilö. Tuo minun slogani on muunnelma firman versiosta.... eipä nyt tule mieleen mikä se muuten edes oli.
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

UITTO- sanoi
Mut selitäs nyt sitte se peppupena :D

Noooooo.. Siis pelinick ja roskapostilaatikko mitä on tullut käytettyä. Myös messengerissä se on todella kiva pitää, mutta ei jaksa alkaa vaihtamaankaan.

Eli siis, eletään vuotta -97 tai -96 kun mahtava ilmainen mail osoite tuli käyttöön kun Hotmail.com, ammattikoulussa piti ATK tunnilla luoda sinne tunnukset, koitin sitten saada etunimi, sukunimi kompinaatioilla jotain aikaiseksi, mutta kaikki oli mukamas varattu. No heitin sitten varmaan kymmenennen ehdotuksen meiliksi niin meni läpi, ei ollut kellään köytössä Peppupena merkkiä. 8)
Joten sellainen on sen tarina. En ole huomannut ainakaan toistaiseksi itsessäni mitään homoseksuaalin vikaa yms, uskoisin että olisi jo kaapista tullut tällä ikää jos olisin. Kun sehän kuulemma on trendikästä. ::)
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

Morjensta kaikille.

Ensimmäinen varsinainen postaus itse foorumille, joten tuntui jotenkin luontevalta tehdä se tähän ketjuun...

Fooruminikki (käytössä myös about kaikilla muilla foorumeilla missä pyörin, satunnaisia muutoksia isoissa kirjaimissa ja joskus syntymävuosi perässä) on puhdasta mielikuvituksen puutetta joskus lukioajoilta. CS on tullu pelattua monen muun tavoin, joten kai se siitä semi-camppaavasta pelityylistä lähti.

Irkkinikki eli ZappyHakker lieneekin sitten hieman hankalampi tapaus. Synty ajoittuu samoihin aikoihin, ja tuo silloin hauskalta tuntunut idea taisi tulla kun luettiin jotain "happy hackers"-juttua joidenkin hakkereiden melko boheemeista elämäntavoista. Asustin tuolloin viikot opiskelija-asuntolassa, jossa oli vielä lukion ekana vuonna (2002) huima 256kbps ADSL-liittymä, joka jakaantui lähiverkossa tasaisesti KAIKKIEN ASUNTOLAN TIETOKONEIDEN KESKEN (onneksi niitä taisi olla noin viisi eikä 50 kpl). Ironisena vastavetona päätähuimaavalle liittymänopeudelle syntyi sitten tuollainen väännös, joka jäi elämään irkkiin asti. Eihän siitä eroon pääse vaikka yrittäisi, joten olkoon prkl. Mikään dataekspertti tai tietokonevelho en nikistä huolimatta todellakaan ole, pois se minusta. ;D
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

tää nikki taidettiin vääntää joskus ircin puolella... :p
alun perin tais olla dj ajoilta mr_d-jay tms...
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

Pumpkinca sanoi
Pumpkinca on lyhenne lempi biisistäni eli Insane Clown Posse (feat Twiztid & Kottonmouth kings) - Pumpkincarvers

harva tuota kuuntelee siitä sulle :peukku
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

No mun toisesta lempinimestä ja sit toi vimppokirjain tulee zorrosta ;D Älkää kysykö..
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

Tuosta ensi autostani tuo nimimerkki tulee. On ollu jo 5 vuotta sama pirssi :eek:


AYE on rekkarin alku.

GTI on varustetaso ;D
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

No toinen nimimerkki kysymys. Onko MCF foorumin Hanski-58 sama henkilö kuin kelkkalehden foorumin Hanski-58? ::)
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

Etu ja sukunimen ekat kirjaimet. Ei keksiny muutakaan... ::)
 
Takaisin
Ylös Bottom