Selitä nimimerkkisi?

Vs: Selitä nimimerkkisi?

Sillä että Gary Grant oli yksi lapsuusvuosien suosikkinäyttelijöistä on yllättävän vähän tekemistä nickin kanssa...
Nappasinpahan vain sälliltä etunimen ;D
Tuo Grand tuli siinä vaiheessa mieleen, kun kattelin ikkunasta ulos ja pihassa oli kaksi Grand Cherokeeta ja Grand Voyageria. ::) Omia... Aiemmin käytin täällä AWD:ta, mutta kun tuo nykyinen on käytössä vähän siellä sun täällä, niin piti vääntää se tännekin. :-X
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

nykyään kait kaveri pelaa nickillä cenfe4r tai cenfear että jos on tuttuja. :) aavikko-mursu kolahti niin kovasti että koin sen omakseni
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

Tietysti Sonic the hedhehogin kaveri Miles "Tails" Prower (Tails the fox).

Joillekin voi olla tuttu tv:stä Sonic X:stä, joillekin taas segan klassikko peleistä ;)

Minun mielestäni tämä vain jotenkin sopii minulle ::)
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

Kukaan ei tiedä ja harva arvaa ;D Kai se on joku nuoruusvuosien humalassa keksitty idea jostain. Kuitenkin jo vuosikymmenen verran ollu käytössä niin ei vitti heti vaihtaa..
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

Itse olen käyttänyt tätä nikkiä lähemmäs 10v . ad astra on latinaa ja tarkoittaa "tähtiin" tai "tähtiä kohti" . :p
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

Oskari-> Osku-> odie (engl.)-> engl. suomeksi oudie ;D

Jonku tovin ollu tuo nickname ja siinä pysytään... Aika tunnistettavissakin kun taitaa jokaikisellä voorumilla olla tuo sama eikä ole tainnut muita oudie:ita tulla vastaan..
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

Miun nimimerkki tulee oikeastaan suoraan miun lempisadusta Alice In Wonderland ja siitä johdetusta pelistä American McGee's Alice, lisäksi oman nimen alkukirjain on sama ;)
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

taitaa tulla ihan siitä että vihreä mallu palaa ;D tunnetaan myös toisella nimimerkillä:junnu
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

Turhautunut huitaisu näppikselle, josta lopputulos oli mitä ilmeisimmin caps lock + m + s + r +h
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

Aikoinaan ammattikoulussa eräs luokkakaveri väänsi etunimeni tähän muotoon lausuttaessa, siitä asti käyttänyt netissä tätä nickiä...
Älkää kysykö miten hän siitä tälläisen sai :D
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

Omaperäistä! Suoraan sukunimestä eikä varmaan tuu heti vastaan koska olemme aika harvinainen laji ihmisissä.. ;D
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

suoraan vw puolelta eli oma etunimi+ vw:harvinanen ilmajäähy malli 412( sen palstan kautta jokapaikkaan pesiytyny nimmari(aikoinaan yritin sinne omalla koko nimellä mutta kaik ol jo käytös ni väänsin tämän ))
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

Naperona tuli paljon pelattua Sonicia, eli siitä pelistä on jäänyt mieleen tämä Sonicin kaveri TailsTheFox ;)
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

TailsTheFox sanoi
Naperona tuli paljon pelattua Sonicia, eli siitä pelistä on jäänyt mieleen tämä Sonicin kaveri TailsTheFox ;)
TailsTheFox sanoi
Tietysti Sonic the hedhehogin kaveri Miles "Tails" Prower (Tails the fox).

Joillekin voi olla tuttu tv:stä Sonic X:stä, joillekin taas segan klassikko peleistä ;)

Minun mielestäni tämä vain jotenkin sopii minulle ::)

:p

oma nicki on kans peräisin cs/dod/wow.. .yms. ajoilta.. ennen nickinä oli perus Tepe mut alko olee siellä täällä jo samannimisiä ni piti jotain kehitellä :)
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

Etunimestä väänsin, kun vakionimimerkkini oli jo käytössä.
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

Sukunimen 2 etummaista kirjainta ja etunimen 2 ensimmäistä kirjanta.
Joku 10v ollu itellä käytössä
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

Olin juuri saanut evon alle ja kävin ensimmäistä kertaa kaupassa uudella autolla. Poistullessa kuulin n. 50 vuotiaan naisihmisen sanovan miehelleen: " tuossa on varmaan poweria" Jäi mieleen ja siitä osa nimimerkkiä :)
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

ei mikää kovin kummallinen tarina liity tähän Rehveliin mutta kerrotaan silti :D Isä on sanonut synnytyslaitokselta saakka Rehveliksi en tiedä mistä se on tullut tai mistä se sen on silloion keksinyt. oikea nimi on kuitenkin Marko että ei ole siitä mitenkään väännetty. Vanhemmat ja sisko kutsuu Rehveliksi ja muutama sukulainen :)
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

Rehveli sanoi
ei mikää kovin kummallinen tarina liity tähän Rehveliin mutta kerrotaan silti :D Isä on sanonut synnytyslaitokselta saakka Rehveliksi en tiedä mistä se on tullut tai mistä se sen on silloion keksinyt. oikea nimi on kuitenkin Marko että ei ole siitä mitenkään väännetty. Vanhemmat ja sisko kutsuu Rehveliksi ja muutama sukulainen :)

miulla myös "kirppu" tulee vauva-ajoista asti :peukku
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

Piti taannoin vain joku hyvä nimimerkki keksiä nettiin ja irciin.. ..joskus 90-luvulla designereilla oli tapana kilpailla vähän et kenen "omat siivut" on ne kauneimmat..

Pakko tunnustaa, jotta naperona ja autuaan tietämättömänä tykkäsin sanasta scifi, vaikken silloin tajunnut mitä se tarkoittaa ja sitten tuli jonkun mielleoireyhtymän kautta sellainen siivu, kuin "Sciwi's site", joka sijaitsi muistaakkeni geocitiesissa. Doc Ozone oli kova jätkä silloin, kai se on nykyäänkin 8)

Petevuan, pete vuan, pete vain.. ..savokarjalasta kun olen kotoisin, niin sikäläisile paikallisile ainakkii lienee aeka selevee.. ;D
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

Sähkö on aina ollut lempi leluni ja "kynäriä" tuli hakattua aiheeseen/teemaan liittyvässä clanissa jopa.. Siitä jäi nicki käyttöön.. Ei mitään syvällistä.. :)
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

Miksu:ksi on joskus jotku puhutelleet ja bishi tullee auton merkistä ja yhtä kirjainta koko auton merkistä muuttamalla nii tulee se miksubishi :)
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

Joskus kun nuorempana tuli pelattu tietokonneella jotain medal of honoria tai jotain sen tapasta, niin muut pelaajat antovat nimen boss, kun sillon oli hiirikäsi kohillaan. ;D Sittemmin muunnellu tuon BoSs:n bossista koska oli hienompi nuin. ja 93 tarkottaa syntymävuotta. Eli lyhyesti nickini on tietokonepeleistä saatu lempinimi + syntymävuosi
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

Yksinkertanen muunnos sukunimestä Saarinen, Saaride ;D Käytössä myös muillaki sivustoilla, PS3-tunnus ym
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

vuosia sitten kavereiden keksimä lempinimi Mankku tai Manku tai Manq... siitä toi nimimerkki. onneks nykyään tolla lempinimellä ei mua kukaan kutsu.. :D
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

Manq sanoi
vuosia sitten kavereiden keksimä lempinimi Mankku tai Manku tai Manq... siitä toi nimimerkki. onneks nykyään tolla lempinimellä ei mua kukaan kutsu.. :D
:eek:fftopic Meilläkin on töissä useampi mankku mutta täällä ne tarkoittaa magneettijuovallista kortin lukijaa :)
 
Vs: Selitä nimimerkkisi?

oma nick tulee sarjasta wangan midnight missä akio niminen kaveri vetelee s30z:lla 300kmh ja tuhoaa auton pariin otteeseen. aina vaan jaksaa laittaa kuntoon rakkaudesta autoon ja ajamiseen.
niin ja oma nimihän ei ole Aki niin kuin osa luulee :D
 
Takaisin
Ylös Bottom