Uusi EVO4 kuski ilmoittautuu

Vs: Uusi EVO4 kuski ilmoittautuu

weedee sanoi
Näin se taitaa olla. Mahtaisikohan sintterikytkin kestää paremmin juuri noita lähetyksiä?

Kestäähän se, mut vastaavasti loppuvoimansiirto kestää sintterillä huonommin. Vähän tradeoffeja.

Nopeimminhan tuo irtoaa viivalta kun on reippaanlaisesti kierroksia ja suoraan kytkin ylös, jolloin neljä pyörää sutii ihan hetken ja sitten mennään. Vielä jos 2-step tai vastaava löytyy mikä nostaa ahtoja vähän reilummin niin irtoaa oikein kivasti. Vastaavasti toki aiheuttaa voimansiirrolle kovimman rasituksen. Varsinkin tässä tapauksessa aika ehdotonta ottaa käsijarrua vasten väljät pois ennen lähtöä.
Reilusti kierroksia ja kytkimen luistatus syö taas kytkintä reilusti mutta loppuvoimansiirto säästyy momenttipiikiltä.

Itse en ole kolmosella lähetellyt, ehkä jollain 3k kierroksilla korkeintaan. Mutta eipä tuo tunnu miettivät kun ihan hetken kun kierrokset tippuu. Äkkiä kelaa ykkösen loppuun kun on niin lyhyt välitys ja sitten kakkosella alkaa vasta menemään kun kerää ahdot kunnolla.
 
Vs: Uusi EVO4 kuski ilmoittautuu

-JP- sanoi
Tuossa mietin kans noita viime aikaisia liikenne valo lähtöjä. Vaikka antais perhe Mosselle 10m eteen niin kyllä viimeistään 100m päässä mennään ohi. Siinä vaiheessa ne ilmeet ovatkin siellä toisessa autossa välillä mielenkiintoista katsottavaa...Mites nyt näin kävi..? ???

Heh heh :peukku Ei se Volvokaan paennut enempää ku sain kakkosen sisään ja jatkoin kiihdytystä.
 
Vs: Uusi EVO4 kuski ilmoittautuu

Nelosia jo niin paljon että pitänee kohta pistää oma myyntiin ja hommata vitonen tai kutonen. ;D
(tusina kamaa)
 
Vs: Uusi EVO4 kuski ilmoittautuu

Alkaa kaikki evot olemaan tusinakamaa :( Supriakin jo ihan liikaa, mitähän sitä keksis.. ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom