Vs: Uusi EVO4 kuski ilmoittautuu
Kestäähän se, mut vastaavasti loppuvoimansiirto kestää sintterillä huonommin. Vähän tradeoffeja.
Nopeimminhan tuo irtoaa viivalta kun on reippaanlaisesti kierroksia ja suoraan kytkin ylös, jolloin neljä pyörää sutii ihan hetken ja sitten mennään. Vielä jos 2-step tai vastaava löytyy mikä nostaa ahtoja vähän reilummin niin irtoaa oikein kivasti. Vastaavasti toki aiheuttaa voimansiirrolle kovimman rasituksen. Varsinkin tässä tapauksessa aika ehdotonta ottaa käsijarrua vasten väljät pois ennen lähtöä.
Reilusti kierroksia ja kytkimen luistatus syö taas kytkintä reilusti mutta loppuvoimansiirto säästyy momenttipiikiltä.
Itse en ole kolmosella lähetellyt, ehkä jollain 3k kierroksilla korkeintaan. Mutta eipä tuo tunnu miettivät kun ihan hetken kun kierrokset tippuu. Äkkiä kelaa ykkösen loppuun kun on niin lyhyt välitys ja sitten kakkosella alkaa vasta menemään kun kerää ahdot kunnolla.
weedee sanoiNäin se taitaa olla. Mahtaisikohan sintterikytkin kestää paremmin juuri noita lähetyksiä?
Kestäähän se, mut vastaavasti loppuvoimansiirto kestää sintterillä huonommin. Vähän tradeoffeja.
Nopeimminhan tuo irtoaa viivalta kun on reippaanlaisesti kierroksia ja suoraan kytkin ylös, jolloin neljä pyörää sutii ihan hetken ja sitten mennään. Vielä jos 2-step tai vastaava löytyy mikä nostaa ahtoja vähän reilummin niin irtoaa oikein kivasti. Vastaavasti toki aiheuttaa voimansiirrolle kovimman rasituksen. Varsinkin tässä tapauksessa aika ehdotonta ottaa käsijarrua vasten väljät pois ennen lähtöä.
Reilusti kierroksia ja kytkimen luistatus syö taas kytkintä reilusti mutta loppuvoimansiirto säästyy momenttipiikiltä.
Itse en ole kolmosella lähetellyt, ehkä jollain 3k kierroksilla korkeintaan. Mutta eipä tuo tunnu miettivät kun ihan hetken kun kierrokset tippuu. Äkkiä kelaa ykkösen loppuun kun on niin lyhyt välitys ja sitten kakkosella alkaa vasta menemään kun kerää ahdot kunnolla.