Jäsenen jan weck uusimmat tuotokset

  1. J

    L200-00 kone hajosi?

    Vs: L200-00 kone hajosi? katto se jakopää ja venttiilikoneisto. minä en ainakaan käyttelis konetta jos se kolisee.
  2. J

    vinssin asennnus

    Vs: vinssin asennnus tarvii huomena ottaa kuvia. on vielä vinssiprojekti kesken,tein koko puskurin uusiksi.
  3. J

    Pajeron ja L-200 kannet

    Vs: Pajeron ja L-200 kannet jos molemmat koneet on malliltaan 4d56 niin tuskin on mitään eroa...
  4. J

    Pajeron kytkimeen vuotaa öljyä

    Vs: Pajeron kytkimeen vuotaa öljyä jos sulla on kone irti,niin kyllähän silloin jo pitäs nähdä mistä vuotaa.
  5. J

    Pajeron etu ylä tukivarsi

    Vs: Pajeron etu ylä tukivarsi jaa semmosta remonttia teit. meinasinkin että teit jotain isompaa remonttia. t:pajero jossa on oranssit vanteet.
  6. J

    Pajeron etu ylä tukivarsi

    Vs: Pajeron etu ylä tukivarsi lahden mega-autosta hain itse. sanoi heti että koneelta ei löydy räjäytys kuvaa jossa olisi kyseisen helan varaosanumero, on jossain vanhoilla mikrofilmeillä. mutta ne olikin laittanut sen varaosanumeron siihen ekan varaosamyyjän tietokonepöytään jollain tarralla.
  7. J

    Vm-92 Pajeron Tukivarsi

    Vs: tukivarsi onko 92:ssa kumisethelat ylätukivarressa ? vanha korisessa ne on ainakin rautaset.
  8. J

    Pajeron kone 2.5tdic, L200:n vm-88 rungossa. Ongelmia kiilahihnassa...

    Vs: Pajeron kone 2.5tdic, L200:n vm-88 rungossa. Ongelmia kiilahihnassa... -ei saa muovia pois ilman hihnapyörän irroitusta. -startilla saa irti kampuran pultin, pitkä jatko vaan kiinni...
  9. J

    Miten Pajeron 2.5 TD IC:n -90 jarrulevyjen vaihto tapahtuu?

    Vs: Miten Pajeron 2.5 TD IC:n -90 jarrulevyjen vaihto tapahtuu? kyllä pitää laittaa napa atomeiksi.
  10. J

    Maasturia hankkimassa, mitä Pajerosta tulisi tietää ennen ostoa...

    Vs: Maasturia hankkimassa, mitä Pajerosta tulisi tietää ennen ostoa... käytäppä sitä haku toimintoa. täällä on jo monta saman tapaista topicia, niistä löytyy vastaus kysymyksiisi. :peukku
  11. J

    Totuus 33 renkaista 2gen pajerossa

    Vs: Totuus 33 renkaista 2gen pajerossa mulla on 31" insat mittari 80km/h todellinen 84km/h mitattu gps:llä ja tiehallinon nopeuden näyttötauluilla.
  12. J

    Totuus 33 renkaista 2gen pajerossa

    Vs: Totuus 33 renkaista 2gen pajerossa sitten vasta kannattaa booreista liikutta kun pulteista loppuu kiristys vara.
  13. J

    pajeron lisäjouset

    Vs: pajeron lisäjouset omen tai dopinsons:in pakat vaan alle. ne on tehty korotusta varten. ja jos teet sen soa:n niin tulee kyllä ongelmia sen keulan kanssa koska sitä ei saa niin korkeelle, että olis perän kanssa sopusoinnussa.
  14. J

    Pajeron etu ylä tukivarsi

    Vs: Pajeron etu ylä tukivarsi mulla kävi sama homma katsastuksessa. mutta sainkin timanttitiskiltä tinkimättä 22€/kpl
  15. J

    Pyörän pultin vaihto etupäähän???

    Vs: Pyörän pultin vaihto etupäähän??? motonetis on L-srj --91 Pinnapultti ETEEN. . . . . . . . . . . . . . . . 40-2086 1.80 ???
Takaisin
Ylös Bottom