Tää nyt varsinaisesti kuulu huoltosetteihin, mut en parempaa paikkaakaan keksinyt.. sori
Vaikka merkkiliikkeitä aina haukutaankin (ja ikävä kyllä ikävän monista syistä), niin pakko kehua Länsiauto Vantaan toimintaa oman Evoni korjauksien suhteen.
Homman nimihän oli se, että joku erittäin vittumainen kusimulkku päätti jyrätä Lancerini talonyhtiömme parkkipaikalla livistäen vielä mestoilta jättäen erittäin runnelun Evoni ilman jälkiselvittelyjä.
No yberpaniikissa auto päätyi Länsiauto Espooseen erittäin suurien ennakkoluulojen kanssa.
Isoa plussaa ko. puljun henkilökunnalle ihan alusta asti hommien hoidosta. Sanoivat suoraan,että tuon isommalla takasiivellä varustetun perhe sedanin osien odotteluun on syytä varata "hieman" aikaa. Tämä ei ole kaikille paikoille omien kokemuksien mukaan ole ihan itsestään selvyys.
Vaikka itse tietäisi käytännön, niin on aika veemäistä kuunnella lupauksia viikon korjauksista tms. ja sitten odotellan se nelinkertainen aika valmistumista.
Pitivät myös hyvin yhteyttä vajaan kuukauden kestäneen korjausoperaation ajan.
Lisäksi (SE TÄRKEIN HOMMA!!) mikä itseäni eniten miellyttää, niin lopputulos ainakin omaasilmää miellyttävä, okei,alkuperäiset pellit lähti perästä, mutta minkäs teet (kun kaikki eivät näköjään osaa peruutella pysäköityjen autojen keskellä PRKL!!), saivat paikattua mielestäni hyvin itänaapurin kuorkkikuskin aihettamat vahingot.
Korjaussumma oli taas aika ööö tähtitieteellinen X 100, mutta vakuutusyhtiöni IF hoiti omansa omavastuuta lukuunottamatta ilman ongelmia.
Kai tässä jopa joutuu suosittelemaan Länsiauton työnjälkeä ilman varauksia
Ensimmäinen kerta itsellä, kun työnjälki on ollut hyvä merkkiliikkeen korjauksien jäljiltä.
Kaikki jaksavat(minä myös

) aina mainita huonot puolet, niin siksi ajattelin itse tuoda myös positiivisen kokemukseni julki...