Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Tuore Evo VI:n onnellinen omistaja Etelä-Savosta ilmoittautuu joukkoon :) Ja kiittää nöyrästi jo nyt forumin jäseniä niistä lukemattomista tietopaketeista joita täältä on löytynyt, ja erityisesti Hablua neuvoista - ja lopullisesta Evokuumeesta ;D Tästä se lähtee :driver
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

saya sanoi
Tuore Evo VI:n onnellinen omistaja Etelä-Savosta ilmoittautuu joukkoon :) Ja kiittää nöyrästi jo nyt forumin jäseniä niistä lukemattomista tietopaketeista joita täältä on löytynyt, ja erityisesti Hablua neuvoista - ja lopullisesta Evokuumeesta ;D Tästä se lähtee :driver
Tervetuloa foorumille,etpä kyl paljon houkuttelua tarvinnut ;D
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

saya sanoi
Tuore Evo VI:n onnellinen omistaja Etelä-Savosta ilmoittautuu joukkoon :) Ja kiittää nöyrästi jo nyt forumin jäseniä niistä lukemattomista tietopaketeista joita täältä on löytynyt, ja erityisesti Hablua neuvoista - ja lopullisesta Evokuumeesta ;D Tästä se lähtee :driver

Turveteloa! Pistähän vekottimesta kuvia :peukku
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

White_Eagle sanoi
missäspäin savoa kulkine liikkuu?

Mikkelissä. :)

Kuvia vielä huonosti, mutta jotain edes.. Taitaa olla ennestään tuttu vekotin jo joillekin foorumilaisille :)
 

Liitetiedostot

  • EVO.JPG
    EVO.JPG
    118.6 KB · Lukukerrat 556
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Eli terppis kaikille vaa kaikill!

Tollanen viitoskoppanen eeva tuli hankittua tossa kuukaus takaperin. Kauan tuli jo mitsuja katteltuakkin ja melkee hairahdin biimeriinkin mutta mitsuun päätysin. Ite olen 22v ja asustelen Paraisilla eli tässä Turun saaristossa, lähinnä tulee pyörittyä tässä kotokulmilla ja Turun lähimaastossa. Sentit kukkaroon kerätään tienpäältä mutta raskaankaluston parissa joten bongauksiakin tulee harrastettua ympäri Suomen. Mitsu on mulle ensimmäinen japski ja RHD joten kiitoksia tällee etukäteen jo neuvoista ja vinkeistä sun muusta tarpeellisesta tiedosta! :) pistetään vielä tollanen ensi otos autosta
 

Liitetiedostot

  • Mitsu.JPG
    Mitsu.JPG
    128.2 KB · Lukukerrat 565
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

saya sanoi
Mikkelissä. :)

Kuvia vielä huonosti, mutta jotain edes.. Taitaa olla ennestään tuttu vekotin jo joillekin foorumilaisille :)
Haitko Kaarinasta tän pois? :) tullu monta kertaa bongailtua saman nököstä pirssiä ja rekkarin kirjaimet on ainakin samat :)
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Rehveli sanoi
Haitko Kaarinasta tän pois? :) tullu monta kertaa bongailtua saman nököstä pirssiä ja rekkarin kirjaimet on ainakin samat :)

Sieltäpä sieltä :) Ei menny nyt ihan niinku elokuvissa toi kuvansiirto, ehkä pienempikin olisi riittänyt 8) ;D
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Hyvältä näyttää molempien vehkeet :peukku
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Rehveli sanoi
Meinasin kanssa :) On se komee peli :peukku

Kuin myös ;) :peukku

Nyt jos sais viel yhden inhimillisemmän kokoisen kuvan kehiin..*muoks* osasimpas pienentää ton edellisenkin :D Turun seudulta tosiaan auto haettiin, hyvää reeniä heti alkuunsa tollanen matka kun eka kertaa rhd:n puikkoihin istahti, nyt kilsoja takana jo liki tuhat ja enempi outoa olisi varmaan jo ajaa lhd:llä ;D
 

Liitetiedostot

  • EVO2.JPG
    EVO2.JPG
    113.5 KB · Lukukerrat 557
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

White_Eagle sanoi
nuapur kunnailtaha sitä sitte ollaa.. :peukku

:) Perheestä löytyy myös vanhakoppanen punainen turbo Esco, epäilisin "tuntomerkeistäsi" että tunnet meidän isännän :)
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Moi.
Sain edellisen purkin (Astra OPC -06) rakenneltua siihen kuntoon, että saatiin kuvailtua se lehteen. Myin sen sitten pois ja tilalle tuli tollanen sininen evo 9 ultimate.
www.emsii.pictures.fi
Tuolta löytyy muutamia kuvia evosta ja edellisistä vehkeistä. 8)

Tähän asti huomannu ainaki sen, että varaosat on kalliita ja bensaa menee..
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Tervetuloa foorumille...
Jotenkin rupes kuulostamaan tutulta ja kävin vilkuilemassa kuvat ja.... tadaa
sun toyotahan lakattiin meillä ja ite maalasin siihen vanteet aiemmin...
Onko Evoon tulossa hurjia suunnitelmia?
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

emsii sanoi
Moi.
Sain edellisen purkin (Astra OPC -06) rakenneltua siihen kuntoon, että saatiin kuvailtua se lehteen. Myin sen sitten pois ja tilalle tuli tollanen sininen evo 9 ultimate.
www.emsii.pictures.fi
Tuolta löytyy muutamia kuvia evosta ja edellisistä vehkeistä. 8)

Tähän asti huomannu ainaki sen, että varaosat on kalliita ja bensaa menee..

Toivottavasti rakentelu linja jatkuu samaa mallia kun astrankin kanssa! Etuveto ooppelit nyt ei juuri ikinä ole oikein jaksanu sytyttää mutta tuon viimeistelyn taso ja kokonaisuus on kyllä ihailtavaa! Komea OOPPELI! :) Ja komeita kuvia!

Tervetuloa mitsumiesten joukkohon kirjavaan!
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Kiitän kehuista.
Onhan mulla suunnitelmia evonki suhteen.. ;D
Pitää muutamia juttuja hoidella ensin auton suhteen kuntoon ennenkö pääsee jotain fiksumpaa
tekemään. Jakopää remppaa ja muuta pientä "huoltoa".
Siitä mä huomasinki noi osien hinnat.. ::)
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

emsii sanoi
tuli tollanen sininen evo 9 ultimate.

onko noita ultimateja myyty sinisenäkin? kun itselle on jostain jäänyt sellainen käsitys, että ovat kaikki mustia. vai onko tätä ultimate-nimitystä käytetty muuallakin kuin suomessa? ???

mutta nätti evo, hyvä väri! ;D :peukku
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

nahkuri sanoi
onko noita ultimateja myyty sinisenäkin? kun itselle on jostain jäänyt sellainen käsitys, että ovat kaikki mustia. vai onko tätä ultimate-nimitystä käytetty muuallakin kuin suomessa? ???

Samassa käsityksessä minäkin olen että ainoastaan mustana saanu...
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Latviasta tuotu alunperin tuo evo. En edes tarkkaan tiedä miten ultimate eroaa normaali ysistä? Ainaki löytyy Bilsteinin iskarit ja bbs:n monipuolaset vanteet. Ultimatena se mulle myytiin, että jos joku saa tähän asiaan varmistuksen niin hyvä.
Osat saan kaverin kautta sisäänostohinnoin.. Onne silti kalliita. Ehkä vertailu kohtana mun edelliset autot, ei oo sit hyvä vertailukohta :)
Jos jollain on muuten tarvetta ralliartin säädettävälle alustalle nii saa laittaa viestii. Reilu vuoden vanhat ja ei oo ollu käytössä talvella.
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

emsii sanoi
Latviasta tuotu alunperin tuo evo. En edes tarkkaan tiedä miten ultimate eroaa normaali ysistä? Ainaki löytyy Bilsteinin iskarit ja bbs:n monipuolaset vanteet. Ultimatena se mulle myytiin, että jos joku saa tähän asiaan varmistuksen niin hyvä.

ei se ilmeisesti juuri muuten eroakaan, mainitsemiesi juttujen lisäksi taisi olla erilainen takapönttö. joku voi korjata, jos olen väärässä.. en tunne ultimate-nimityksen historiaa, mutta joissain maissa (ilmeisesti samoilla eroilla gsr:ään) käytettiin nimitystä mr. suomessa vaan moni tuntuu myyvän autoaan ultimatena, vaikka vessa on oikeasti suomi-gsr. ja toisaalta valtaosa gsr yseistä ei eroa ultimatesta mitenkään, koska putki, vanteet ja alusta on vaihdettu.
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Joo olikos niin että ultimaten ulostulo oli viistoon leikattu tai toisinpäin? Se voi olla et on just jollai eri nimellä myyty tuola naapurimaassa, mutta näin oli ainakin sanottu kaverille ketä ton on sieltä hakenu. Bebsit ja bilsteinit oli alla. Mut ysi kuitenki. Ultimate tai ei. :D
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Jos ultimatessa on ulostulo paksureunainen niin mulla ei kyllä ole. Eli mikä lie ulkomaan versio.
Amw:n 3" ränni tilalla nii väliäkös tuolla. :p
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Terve kaikille,

olen silloin tällöin lueskellut foorumeita ja saanut paljon hyvää tietoa, mutta en juurikaan kirjoitellut, joten pistetääs nyt sit jotain.

Hommasin jokin aika sitten -94 Mitsubishi GTO twin turbon, Kesä- ja harrasteautoksi. Pieksämäellä päin voi näkyä kunhan kerkee käydä ajelulla.
Laitetaas vielä kuvakin.

-mle
 

Liitetiedostot

  • GTO_1.jpg
    GTO_1.jpg
    187.4 KB · Lukukerrat 1,304
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Paikka pohjois-Colorado, joskus ensi vuonna ehkä taas sielläpäin ostamassa järjettömän hintaista bensaa :(
Kulkupelinä Evo X GSR, 338 whp / 440 wnm mitattu viime keväänä 1550 metrissä.

Toinen kuva luonnollisesti jostakin Pike´s Peak:n varrelta - alkaa pientä ahdinta tuolla hengästyttää ja normi max. ahtopaine 1.86 baaria laskee jonnekin 1.4-1.5 tienoille.



 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Hande sanoi
Paikka pohjois-Colorado, joskus ensi vuonna ehkä taas sielläpäin ostamassa järjettömän hintaista bensaa :(
Kulkupelinä Evo X GSR, 338 whp / 440 wnm mitattu viime keväänä 1550 metrissä.
komee auto ja rekkari :peukku
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Heiphei Hannu, ja tervetuloa foorumille :)
pojat kehuikin käyneensä piipahtamassa sun luona siellä rapakon toisella puolen.

Kivat tehot sulla vehkeessä :)

Hande sanoi
Paikka pohjois-Colorado, joskus ensi vuonna ehkä taas sielläpäin ostamassa järjettömän hintaista bensaa :(
Kulkupelinä Evo X GSR, 338 whp / 440 wnm mitattu viime keväänä 1550 metrissä.

Toinen kuva luonnollisesti jostakin Pike´s Peak:n varrelta - alkaa pientä ahdinta tuolla hengästyttää ja normi max. ahtopaine 1.86 baaria laskee jonnekin 1.4-1.5 tienoille.



 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

No niin, pitänee esitellä itsensä... Eli Redi liittyi Mitsuilijoihin tossa muuan viikko sitten, kun hankki Evo 5:n... Oulussa tuon vielä siirtokilvissä olevan mustan Batmobilen saattaa bongata... Kohta alkas kai olla palikat laitettu siihen pisteeseen että pääsee konttorille vonkaamaan ihan oikeita kilpiä... ;D
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Aattelin liittyä tänne kun tuli tälläinen V6 Galantti hommattua.

5ahm9s.jpg

15e7o1i.jpg

34yz24j.jpg
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Moro mitsumiehille ja naisille. Mä oon tällääne kloppi lapualta ja tuli hommattua 1997 Legnumi. Vanha omistaja taitaa vielä ainakin satunnaisesti pyöriä foorumillakin 8)
Kuvia en oo vielä kerenny oikee ottaa, täs on yks hätääne räpsy. :)
_small.jpg
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

ShaQ sanoi
Moro mitsumiehille ja naisille. Mä oon tällääne kloppi lapualta ja tuli hommattua 1997 Legnumi. Vanha omistaja taitaa vielä ainakin satunnaisesti pyöriä foorumillakin 8)

Tervetuloa! Eikös tämä ole se Joppen ex, mistä eräs toinenkin klubilainen olisi varmaan ollut kiinnostunut jossei olisi mennyt niin nopeasti kaupaksi?
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

DaJackal sanoi
Tervetuloa! Eikös tämä ole se Joppen ex, mistä eräs toinenkin klubilainen olisi varmaan ollut kiinnostunut jossei olisi mennyt niin nopeasti kaupaksi?

ei ole jopen auto ;) eri rekkari... määä tiiän ku oon vähän sitä kuolannu :D
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Moro kaikille. Ite oon tällane nuorempi mieshenkilö ja pihasta löytyy 96 Galant. :)
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

moro! olen mika ja olen espoosta ja ajelen tommosella mitsu evo9:llä. ja joillekkin varmaan jo entuudestaankin tuttu auto nimimerkki peke78 entinen kärry :)
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

mik41987 sanoi
moro! olen mika ja olen espoosta ja ajelen tommosella mitsu evo9:llä. ja joillekkin varmaan jo entuudestaankin tuttu auto nimimerkki peke78 entinen kärry :)

Toiv on pysyny siistinä, Peke ainakin on tosi tarkka mies ;D
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

joo peke on tunnetusti tarkka mies ;D mut parhaani mukaan pidän autosta huolta:)
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Mäntyharjulle pk-seudulta muuttanu ja Kouvolassa paljon majaileva Pajeromies.

Kärry on 2.gen pitkä 2,8 tdic Pajero vuodelta -98.
 

Liitetiedostot

  • pajero.jpg
    pajero.jpg
    173.7 KB · Lukukerrat 2,085
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

hellou!!

Eli tuore clubilainen Kristiinankaupungista, Pohjanmaalta.
Ajelen tuollaisella evo 9:llä joka on amerikasta tännepäin rantautunut.
 

Liitetiedostot

  • evo9.jpg
    evo9.jpg
    103.1 KB · Lukukerrat 658
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Tommi, 22v, Helsinki. Tulipa sitten vaihdettua salamannopea subaru viikonloppuna legnumiin. Kulkee päivittäin väliä Kannelmäki - Hannus.
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

tommyz sanoi
Tommi, 22v, Helsinki. Tulipa sitten vaihdettua salamannopea subaru viikonloppuna legnumiin. Kulkee päivittäin väliä Kannelmäki - Hannus.
Piti ihan kartasta katsoa missä on hannus eikä se ollut yhtään niin kaukana kuin ensin kuulosti. Nähdään varmaan lahden/tuusulan tiellä kun vuoden alusta itse alan ajamaan väliä jokivarsi (korson lähituntumassa) lassila (kannelmäen lähellä)
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Susihukka sanoi
Mäntyharjulle pk-seudulta muuttanu ja Kouvolassa paljon majaileva Pajeromies.

Kärry on 2.gen pitkä 2,8 tdic Pajero vuodelta -98.

Tarkkaile kesäaikaan 2. gen pätkä Pajeroa vuodelta -99, mökki on Toivolan kylällä :)
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

evo6 sanoi
Piti ihan kartasta katsoa missä on hannus eikä se ollut yhtään niin kaukana kuin ensin kuulosti. Nähdään varmaan lahden/tuusulan tiellä kun vuoden alusta itse alan ajamaan väliä jokivarsi (korson lähituntumassa) lassila (kannelmäen lähellä)

Anteeksi epäselvä ilmaus, mutta tarkoitin tietysti Espoossa olevaa Hannusta!
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

lie mikkelin amiskan kulmilla ollut parkissa useampaan otteeseen toi saya:n evo?
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Mle sanoi
Terve kaikille,

olen silloin tällöin lueskellut foorumeita ja saanut paljon hyvää tietoa, mutta en juurikaan kirjoitellut, joten pistetääs nyt sit jotain.

Hommasin jokin aika sitten -94 Mitsubishi GTO twin turbon, Kesä- ja harrasteautoksi. Pieksämäellä päin voi näkyä kunhan kerkee käydä ajelulla.
Laitetaas vielä kuvakin.

-mle
nätin näköne peli!
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Nonii eli tuli nyt sitte vielä tämän vuoden puolella liityttyä, kohta pitäis lähteä kylille. Mitsubishia en vielä omista, mutta tarkoitus olisi hommata Lancer tai Pajero sitten kun sopiva löytyy.
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

en nyt niin uus mut laitetaan tervehdys tännekkin, eli hello vaan everybody, melkein vuoden selvis ilman mitsua...
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Joo, toukokuussa tulee täyteen kaksi vuotta Lancer GLXi -94:llä ajelua. Nyt aktivoiduin kun kyllästyin pitämään pirssiä täysin orkkiksena. Rujon auringonhaalistamanpunaisen vehkeen saattaa bongata pk-seudulla, ei tosin tule jäämään mieleen muuten kuin karuudessaan. Saa nähdä jos tuosta vähän miellyttävämmännäköisen saisi väännettyä. :)

-J
 
Takaisin
Ylös Bottom