Hakutulokset

  1. J

    2 gen pajeron pakettiautoksi rekisteröiminen

    Vs: 2 gen pajeron pakettiautoksi rekisteröiminen Tuosta 62§-> http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/kumotut/1992/19921256
  2. J

    2 gen pajeron pakettiautoksi rekisteröiminen

    Vs: 2 gen pajeron pakettiautoksi rekisteröiminen iffissä (kuten muuallakin?) huoltoauto menee pakun vakuutuksella. Sitä on ihan turha alkaa vänkäämään minkään tietämättömän vakuutusvirkailijan kanssa etukäteen. Kun muutoskatsastaa auton, vakuutusyhtiöön menee tieto että ajoneuvoluokka muuttuu...
  3. J

    Minkähän lainen kummi

    Vs: Minkähän lainen kummi Ääni ketjuille, ei paljoa sudi oli rengas minkälainen tahansa, eteen kun laittaa pystyy jopa ohjaamaan. Tosin, reikä päässä jos leikkii, saattaa alkaa löytymään sulakkeita voimansiirrosta.
  4. J

    Pajerosta huoltoauto

    Vs: Pajerosta huoltoauto Eikös se ollu niin ettei täysverollisestakaan maastohenkilöautosta tehtyä huoltoautoa pysty veroja maksamatta muuttaan takas hlö-autoks, sen takia ne muutetaanki pakettiautoiksi..
  5. J

    Vuotava kattoluukku ? Vm. 1989

    Vs: Vuotava kattoluukku ? Vm. 1989 Poistoputken päät on piilotettu sinne helmakotelon taakse alustan puolelle semmosiin pöljiin pellistä prässättyihin "koteloihin".
  6. J

    Vuotava kattoluukku ? Vm. 1989

    Vs: Vuotava kattoluukku ? Vm. 1989 Tarkasta ensimmäisenä ettei kattoluukun kehyksen "viemäriputket" ole tukossa. Niitä löytyy ainakin kaksi kappaletta, molemmin puolin b-pilarin kohdalta. "Ulostulo" alhaalla löytyy samasta kohdasta helman takapuolelta.
  7. J

    2gen. Pajeron yliahtaminen?

    Vs: 2gen. Pajeron yliahtaminen? Niin tippuu, tarkotinkin tolla kommentilla sitä että max. ahtopainetta on mahdoton määritellä jos ei tiedetä tulevaa ahdinta ja putkisto kokonaisuutta, eikä sitä kuinka niiden kanssa pakopaineet ja lämmöt kehittyy. ps. Olis tossa nurkissa jouten käyttämätön...
  8. J

    2gen. Pajeron yliahtaminen?

    Vs: 2gen. Pajeron yliahtaminen? Kai se moottorin rikkoja on ennemmin pakopaine ja sitä kautta pakolämpö.
  9. J

    Pajero ja webasto

    Vs: Pajero ja webasto Jos se kerran on vesitiivis niin molemmat putket alaspäin kikka kyllä toimis. Tai sitte pitää laittaa pysty putki ;D
  10. J

    Ruoste, tuo Pajeroiden kirous!!!

    Vs: Ruoste, tuo Pajeroiden kirous!!! Itseasiassa takapilarit puhalsin ja maalasin, ne ei ollu vielä läpimätiä ;D, etupilareissa on vielä vähän kuppaa Kattoon ei ole tarvinnu koskee (vielä).
  11. J

    Pajero ja webasto

    Vs: Pajero ja webasto Mites tommonen Webasto kestää vettä? Kestääköhän upottaa jos ilman otto snorkkelissa? Edes lyhyesti?
  12. J

    Ruoste, tuo Pajeroiden kirous!!!

    Vs: Ruoste, tuo Pajeroiden kirous!!! Itse hitsailin viime talvena Pajerosta; helmat, takahelmat, takalattian, etujalkatilat, tulipellin, etusisälokasuojat, takapyörän kotelot, takalokasuojan kaaret, etuhiekkapellin, sen korin osan mikä on etuhiekkapellin takana, etummaiset korin kiinnikkeet...
  13. J

    Takalokasuojien taitetut helmat alkavassa ruosteessa vm. 90 V6 aut.

    Vs: Takalokasuojien taitetut helmat alkavassa ruosteessa vm. 90 V6 aut. :palvo Asiallisesti suoritetusta työstä kannattaa kyllä aina maksaa, hyvältä näyttää. :peukku
  14. J

    Takalehtien u-pultit

    Vs: Takalehtien u-pultit http://www.offroadtarvike.fi/app/product/view/-/id/135
  15. J

    2 gen Pajeron etunavoissa väljää

    Vs: 2 gen Pajeron etunavoissa väljää Hops, niimpäs onkin :-X
  16. J

    2 gen Pajeron etunavoissa väljää

    Vs: 2 gen Pajeron etunavoissa väljää Ohje toimii uusille laakereille.
  17. J

    2 gen Pajeron etunavoissa väljää

    Vs: 2 gen Pajeron etunavoissa väljää Pieni välys pitää olla.
  18. J

    -86 pätkä pajeron tankki tipahtamaisillaan.

    Vs: -86 pätkä pajeron tankki tipahtamaisillaan. Äkkiseltään vois veikata helpoimmaksi reitiksi korjata alakautta tankin irrotuksen jälkeen.
  19. J

    L-200 vanteiden offset

    Vs: L-200 vanteiden offset Niin, saattashan se "sauvat tapissa" jonkun verran kaventua.
  20. J

    L-200 vanteiden offset

    Vs: L-200 vanteiden offset Eii... Kyllä se raideleveyden muutos pitää molemmissa päissä olla sama, eli tässä tapauksessa ET22->ET10=12mm/puoli->24mm. Ei sillä ole mitään väliä onko akselit saman- vai eri levyiset, raidevälin muutos per akseli on se mikä merkkaa. Tai sit sun etuakseli on vaan...
Takaisin
Ylös Bottom