Jäsenen ralliart88 uusimmat tuotokset

  1. R

    lancer GTi- 93 sivuääniä

    Vs: lancer GTi- 93 sivuääniä Laturi, vesipumppu...tuleeko varmasti moottorista, ettei laatikosta kuulu? Kuuluuko veto päällä ja kaasu löysättynä samalla tavalla? Entä paikallaan jos antaa kierroksia?
  2. R

    mikä vaihdelaatikko käy -93 1.8 gti lanceriin?kyseessä siis uudempi koppainen

    Vs: mikä vaihdelaatikko käy -93 1.8 gti lanceriin?kyseessä siis uudempi koppainen Itsekin ollut siinä uskossa että cb-koppaisissa 1.6 ja gti:n laatikot vaihtokelpoisia, ykkösen välitys vaan ainakin eri...varmaksi en tosin sano.
  3. R

    -93 Lancerin etualatukivarsien helat

    Vs: -93 Lancerin etualatukivarsien helat Tarkista onko iskarin yläpäät kunnossa. Ja kannattaa tarkistaa myös ne kallistuksen vakaajan korinpuoleiset kumit.
  4. R

    lancer 1.6glxi lämppäri

    Vs: lancer 1.6glxi lämppäri Ei noissa yleensä tosiaan oo sitä raitisilmasuodatinta. Yhessä omassa oli samaa vikaa et puhallusteho oli heikko, purin ne kotelot jne mut ei vikaa löytynyt joten annoin olla. Varmaankin kenno ajan myötä menee tukkoon ja siitä nuo ongelmat.
  5. R

    Lancer -94 1.3i öljynvaihto+bensankulutus

    Vs: Lancer -94 1.3i öljynvaihto+bensankulutus Itse olen käyttänyt noissa ja monissa muissakin vehkeissä Teboilin Gold S 5w40 öljyä. Halpaa ja ihan hyvin on pelannut ainakin tähän asti. Ja täyssynteettistä... Ei kyllä itsellä 1.3 tai 1.6 lanceritkaan ole vieny noin paljo talvellakaan, tosin...
  6. R

    Lancer kylmäkäynnistys ongelma

    Vs: Lancer kylmäkäynnistys ongelma Palaako moottorin häiriövalo? Vikakoodien luku vois kertoa jotain. Ja kannattaa se lämpöanturin johto ja liitin katsoa et on kunnossa...
  7. R

    Mitsubishi lancer 1.6glxi nakuttaa +2500rpm auttakaa rahaa jo menny liikaa

    Vs: Mitsubishi lancer 1.6glxi nakuttaa +2500rpm auttakaa rahaa jo menny liikaa Laske nyt vaikka ekana öljyt pois sieltä koneesta ja kato tuleeko silppua mukana. Jos tulee niin vaihtokone tilalle, helpoin ja halvin. Voi tietysti kokeilla uusilla laakereilla jos kaulat ei ihan sököt. Olen joskus...
  8. R

    Lancer 1.6 -93 Ruiskun sekä tyhjäkäynnin säätö

    Vs: Lancer 1.6 -93 Ruiskun sekä tyhjäkäynnin säätö Ajelehan sillä autolla nyt joku 50-100km ja katso asettuuko tyhjäkäynti kunhan ecu sopeutuu.
  9. R

    Lancer 1.6 -93 Ruiskun sekä tyhjäkäynnin säätö

    Vs: Lancer 1.6 -93 Ruiskun sekä tyhjäkäynnin säätö No tuon ruuvin pyörittely ei niin vaarallista ole, mutta etsisin silti sen oikean vian miksi se ei pyöri enää tyhjäkäyntiä...kävikös se normaalisti tyhjäkäyntiä ennen ecu remonttia? Siis ennen ecun rikkoontumista. Jos kyllä niin luulen että...
  10. R

    1.8 GDI konevaihto ja remppa

    Vs: 1.8 GDI konevaihto ja remppa Ilmeisesti uusi kone jo hankittu joten tässä jotain alkuun: Kampiakselin stefa on muuten helppo vaihtaa, mutta hihnapyörän irrottamiseen saattaa tarvita jonkun näköistä ulosvetäjää. Vanha stefa pois esim. meisselillä kampeamalla ja uusi naputellaan vaikka...
  11. R

    Lancer -92 1.6 16v pätkii

    Vs: Lancer -92 1.6 16v pätkii Ei aiheuta venttiilikopan vuoto nykimistä. Vika vois olla puolassa, oireilee monesti noin että lämmetessään rupeaa temppuilemaan. Sijaitsee virranjakajan sisällä.
  12. R

    -95 Lancer 1,6l 4G92 Kansi pulttien momentit?

    Vs: -95 Lancer 1,6l 4G92 Kansi pulttien momentit? Nokka-akselin kannatin/kansi: 11nm Nokka-akselin/keinuvipujen kansi: 3-4nm Tuossa momentit, itse olen laittanut ne kiinni pikkuräikällä ihan näppituntumalla, onhan nuo toiminut...
  13. R

    Korkeat päästöt, venttiilinkumit, lambda anturi, sekä jarruletkujen vaihto.

    Vs: Korkeat päästöt, venttiilinkumit, lambda anturi, sekä jarruletkujen vaihto. Jäännöshappea on vieläkin suhteellisen paljon, epäilisin imupuolen vuotoa...katsoisin myös ne venttiilivälykset vielä, etteivät ole liian tiukalla nyt. Katissa vika tuskin on, tosin saattaisi se noista arvoista...
  14. R

    Carisma 1.6 käyntinopeusvaeltelu/moottorivärinä

    Vs: Carisma 1.6 käyntinopeusvaeltelu/moottorivärinä Varmasti onnistuu ainakin noihin 8/12v koneisiin jos on joskus jakohihnan vaihtanu johonkin vehkeeseen. Ihan perusjuttua.
  15. R

    Korkeat päästöt, venttiilinkumit, lambda anturi, sekä jarruletkujen vaihto.

    Vs: Korkeat päästöt, venttiilinkumit, lambda anturi, sekä jarruletkujen vaihto. Ei se kyllä käy se 1-johtoinen malli sulle. Ota anturi irti ja mene varaosaliikkeeseen sen kanssa, jospa sieltä löytyis käypänen sillä tavalla.
Takaisin
Ylös Bottom