Jäsenen weikko80 uusimmat tuotokset

  1. W

    Kiihdyttäessä ihme ääni??

    Vs: Kiihdyttäessä ihme ääni?? Ihan suotta sä sitä metristä kuuleria laitat ainakaa vakioturbon kera. Turboviive vaan kasvaa ku pieni fööni koittaa täyttää isoa kuuleria.
  2. W

    Pajero, ~90 2.5TDic , tasapainoremmi poikki. Haittaako, jos kokonaan pois?

    Vs: Pajero, ~90 2.5TDic , tasapainoremmi poikki. Haittaako, jos kokonaan pois? Kunhan ei pääse ottamaan liitin kiinni laturin runkoon. Mulla toi oli murentunu yhessä tojotassa enkä sitä kiireessä hoksannu,komia tulipalo sytty konehuoneessa sen jälkeen. Eli voisin melkein suositella että...
  3. W

    Maasturia hankkimassa, mitä Pajerosta tulisi tietää ennen ostoa...

    Vs: Maasturia hankkimassa, mitä Pajerosta tulisi tietää ennen ostoa... Hyvää ja halpaa ei sit kannata toivoa löytävänsä. Mä menin ostamaan halvan pajeron,remontteihin uponnu nyt 22tkm matkalla aika perkeleesti (yli 2x auton hankintahinta) vaikka oon suurimman osan ite tehnykki. Esim...
  4. W

    Kysymyksiä 93-pajerosta

    Vs: Kysymyksiä 93-pajerosta Hakua kannattaa käyttää ::) http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=20498.0
  5. W

    pajeroon manuaalilukot eteen

    Vs: pajeroon manuaalilukot eteen Onhan se kuminpoltossa kätsempi ku saa hitaan puolen päälle vain takavedolle ;D ::)
  6. W

    Pajeron tehostin ulisee

    Vs: Pajeron tehostin ulisee Kuuluuko ääni kokoajan vai hetken ajan käynnistyksen jälkeen? Mun pumppu äänsi kovimmilla pakkasilla hetken aikaa ku auton käynnisti,tokeni uusien liemien vaihdolla. Aika harva taitaa tehostimen mehuja vaihtaa ennenku hajoo,samoin ku jarrunesteitä ::)
  7. W

    Peruuttaessa kolahtaa?!?!?!

    Vs: Peruuttaessa kolahtaa?!?!?! Juu voi hyvinki. Mun paje paukahtaa kans liki joka aamu (talvisin) eka kertaa liikkeelle lähdettäessä. Tai ei se kyl varsinaisesti paukaha,sellanen kova rusahus ennemminki,taitaa olla vaan jäätä jousissa ku ääni kuuluu kaks kertaa,kerran per puoli. Tarkistele...
  8. W

    Hehkun toiminta ja korjaus

    Vs: Hehkun toiminta ja korjaus Minäki ajattelin hehkunvaihtoa pajeroon. Kysyin sit tutusta tarvikekaupasta että mitäs ne kustantaa ni sano että ei me mielellään ees myydä niitä sulle ??? Eivät kuulema taho kestää tarvikehehkut ku hetken vain. Oli siis kitaharan tjsp kynttilät,perinteisellä...
  9. W

    Merkkivalo vilkku

    Vs: Merkkivalo vilkku Hieman offtopiccia vaihteeksi.. Mulla vilkku pösössä se vedenerottimen valo. Rupesin tutkimaan sitä ni koko anturi suodattimelta oli jo korvattu pultilla ja tiivisteellä :D "Vian" korjasin samaan tyyliin,eli mustaa erkkaria merkkivalon päälle ;D
  10. W

    Laturiko rikki?

    Vs: Laturiko rikki? Mulla oli vastaavia oireita pajerossa,siis ajovalot pätki ja mittaristossa paloi jos jonkinmoista merkkivaloa sillontällön. Vika löytyi ratin alta liittimistä,yks napa oli kärtsahtäny mustaksi.
  11. W

    Pajeron varustelutaso

    Vs: Pajeron varustelutaso Liekö sieltä tullu nesteet pihalle jossain vaiheessa? Aika usein ko pallo on korvattu esim ahtopainemittarilla ;)
  12. W

    Polttoaineen kulutus

    Vs: Polttoaineen kulutus Kaasujalasta se kiinni on miten syö soppaa. Meni mullaki maantieajossa 13.8l/100km ku vauhtia oli reippaanlaisesti. Sit jos ajelee 80-90 km/h niin kulutus tippuu jonnekki 9-10litran tuntumaan ::) . Kesärenkailla taas on omat lukemansa ku niis on vähä enempi ulkokehää...
  13. W

    pajeron paisuntasäiliö

    Vs: pajeron paisuntasäiliö Voihan se ite syylärikin vuotaa eli silmää myös sinne.
  14. W

    Hukkaportti Pajero 2.3td

    Vs: Hukkaportti Pajero 2.3td Eikös ton limsapulloon menevä letku kuuluisi mennä siihen painerasiaan joka sit avaa hukkaporttia paineen kasvaessa.. Näin ainaki mulla. Meneekö sulla mitään letkua mistään siihen painerasiaan/painekelloon tai mikä se ny oikeelta nimeltään on? Jos ei,niin...
  15. W

    Tyhmiä kysymyksiä pajerosta vm 86

    Vs: Tyhmiä kysymyksiä pajerosta vm 86 http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=13643.0 Tuolta kun selailet niin löytyy kuvia 31" renkaista ainaki mun auton alla. Siis se valkee,2 kuvaa päällekkäin. Ylemmässä kuvassa on 235/75/15 talvirenkaat 7x15 vanteilla,alemmassa...
Takaisin
Ylös Bottom