Hakutulokset

  1. P

    jäykkät akselit pajeroon

    elikkäs mitä akseleita kannattaisi käyttää?ja vieteri alusta täytyisi saada...ilmeisesti joutuu vaihtamaan myös taka-akselin kun ei tiedä missä autossa on sama välitys niin sillä ainakin saa välitykset kuntoon kun vaihtaa kummatkin akselit.ja mikä välitys pajerossa on? (pitkä 88 mallinen...
  2. P

    pajeron etupään korotus idea...

    taakse tein soa:n ja maalattiin samalla oranssiksi koko akseli ja akselin päälle vielä n7 cm jatkopala jonka päälle jouset tulivat. nousi takapää taivaisiin mutta sitten itse aiheeseen. eli ajattelin etupäätä nostaa siten että puran ensin akseliston pois ja hitsailisi akselin ja korin väliin...
  3. P

    pajeron korotus ongelma!!

    eli ei ole paikkaa missä kyseinen homma voisi toteutua joten onko kukaan halukas ottamaan "pikku"korotus projektia?auto olisi nokialla .
  4. P

    manuaalilukot pajeroon

    ajattelin offroadtarvikkeesta hommata moiset kapistukset ja ajattelin kysäistä että onko kokemuksia kyseisistä lukoista vai onko ne ihan p.....stä? ???
  5. P

    pajeron korin kiinnikkeistä...

    eli pitäisi omaa pajeroa nostaa rungolta ylös ja laittaa palikkaa väliin mutta kuinka ne alkuperäiset pultit saa pois reijistä kun tuntuu että on pultin kannat piilotettu aikas hyvin ja mitä pultteja olette käyttäneet tilalla kun tarvii olla pirun pitkät ja mistä semmoisia löytää???sinne tuskin...
  6. P

    miksi pajero keittää ja ei lataa???

    elikkäs on katottu termari ja toimi ok. laturin hihna oli ok mutta ei lataa ja keittää edelleen kuinka laturi mitataan yleismittarilla että toimiiko?latausvalon yhteydessä syttyi suodattimen valo ja ne syttyi yhtäaikaa ja jos sieltä hiilet olisi mennyt niin kaippa se valo olisi hitaasti syttynyt...
  7. P

    HYVÄÄ JOULUA!!!

    JA HANKALA MAASTOISTA UUTTAVUOTTA!!!!! ;D ;D ;D TOIVOOPI PALLERO JA PAJERO 88 TEEDEE :palvo
  8. P

    no nyt se sit hajos...remonttikuvia...

    juu nyt se sitten leipo kiinni ja korjaaminen aloitettu... alakerta auki ja kaikki koneesta pois kiertokangenlaakerit oli ihan pas...na ja kampiakseli myös.muuten projekti etenee hitaasti mutta varmasti luulin että männät saa alakautta pois mutta eipäs ne lähtenytkään vaan täytyykin ottaa kansi...
  9. P

    onko 2.3 ja 2.5 pajerossa sama kampiakseli?

    oisko kenelläkään tietoa että käykö keskenään ja jos ei niin onko myynnissä 2.5:n kampiakselia?
  10. P

    pajero tais hajota...

    juu olin tulossa kaupasta kotiin niin ensiksi turbo alkoi vinkua mutta se loppui hetken kulttua ja ajo jatkui normaalisti katoin kyllä pellinalle mutta mitään ei näkynyt päällisin puolin ja matka jatkui...puolikilsaa ennen pihaa se vihellys alkoi taas ja ajoin vaan pihaan ja auto keitti vaikka...
  11. P

    pajeroon jäykkä etuakseli?

    onko kukaan asentanut tai mistä sais kuvii jäykän etuakselin vaihdosta pajeroon???heräsi semmoinen hullu idea....mitäpä jos... ::)...mutta mitähän leimasetä tykkää vois olla ukolla ilmeet :nykii :nykii :nykii
  12. P

    pajero käy kolmella....

    mulla on pajessa vikana että se käy tyhjäkäyntiä kolmella mutta heti kun koskee kaasuun niin alkaa käymään kaikilla ,vika esiintyy myös ajon aikana kun kone on kylmä onko mulla suuttimissa vikaa vai onko kansi sökö??? auto ei syö vettä ja öljyäkin menee vain se minkä tommoinen 500tuhatta ajettu...
  13. P

    pajeroon snorkkelin tekoa....

    elikkäs välineet:75mm viemäriputkee(ei mielellään käytettyä....),rautasaha,juotoskolvi ja hyvät hermot. kaupassa moinen häkkyrä maksaisi maltaita joten en aikonut maksaa itseäni kipeeksi moisesta joten juottelin kolvilla itselle moisen torven autoo tällä hetkellä torvi on maalauksessa joten...
  14. P

    uusia kuvia maastosta...

    ja kommenttia kuville kiitos...projekti on vielä kesken mutta hiljaa hyvä tulee eix jee...
  15. P

    pajessa sähkö vikaa!!!!!

    mulla palaa pajerossa kokoajan oikea vilkku kun laitan valot päälle ja kun sammutan valot niin silloin vilkku vasta rupeaa toimimaan mutta silloin vilkkuu mittarin valot ja kaikki muutkin valot sisällä...joten kertokaapas viisaammat mistä alkaisin vikaa etsimään...maa siellä todennäköisesti...
  16. P

    pajero ala offroad....

    kyselin tossa jokin aika sitten kuvii naperoista millä porukka ajelee ja hienoja oli ja tässä ois mun neitokaisesta kuvaa....ja tämähän on projekti vielä ja tulee olemaan ainakin korkeempi vielä jossain vaiheessa...ja kuvan pokkerikopiot olis myynnissä jos jotakin kiinnostaa....kysellä voi...
  17. P

    pajen korotuksesta hieman...

    elikkäs mun napero on korotettu riipuilla(n10cm pidemmät kuin alkup.)ja etupäässä kiristetty sauvoja....mutta onko kenelläkään tietoo ja kuvii että kuin tuo puslien laitto onnistuu pajeroon??? ???(siis pitkä malli)ja mitä joutuu ostamaan uutta jotta kyseinen projekti voisi toteutua...(oon...
  18. P

    Kuvia foorumille rekisteröityneiden Pajeroista?

    no niin lähettäkääpäs kuvii tänne et nähdään mimmoisii pajeja porukalla on...ois kivaa vähän vertailla ja muutenkin pajeista on liian vähän kuvii missään palstoilla....omastakin tulee kuvaa kuhan saan kameran käsiini... :o Edit: Otsikko ei voi olla yksi sana
  19. P

    APUA pajeroon!!!

    olisin kysynyt viisaammilta neuvoo ku ei ite tiijä....mikä on se pajeron imusarjassa oleva pyöreä mööpeli 4pytyn kohdalla???? kun painan kaasua niin se aukeaa ja sieltä tulee jotain mustaa mömmöö (ahtojen ollessa 0.7)onko se rikki kun se silleen aukeaa ja ruiskii jotain mössöö kun ei se...
  20. P

    offroad/projekti kuvia

    no niin kevät tulee ja alkaa projekteja oleen kohta taas valmiina....joten ois kivaa nähdä kuvii muitten projekteista...ite laitan kanssa kuvaa kuhan saan aikasexi...
Takaisin
Ylös Bottom