Hakutulokset

  1. OffiOnPajero

    31" renkaan mitat?

    Vs: 31" renkaan mitat? ' outoa ettei mahdu kun minulla on maxxis mudder 33"x12,5"x15" ja mahtuu ihan hyvin ja tutulla on 35x12,5x15 BFG mutiaiset alla pätkässä ja hyvin pyörii. Minulla siis vielä kierrejouset takana. tosin 50 mm korin korotus. Ja vastaus kysymykseen että 7" vanteella on...
  2. OffiOnPajero

    kilometrimäärät autossasi?

    Vs: kilometrimäärät autossasi? Hitto mullahan on sitten melkein uusi tuo oma kun sillä ei ole ajettu kuin 480tkm :)
  3. OffiOnPajero

    pajeroon manuaalilukot eteen

    Vs: pajeroon manuaalilukot eteen samat vanteet käy patrolliin, pajeen, hj:n ja hiluxiin jne. mutta napalukot ei käy. niissä taitaa olla pikkusen eri kaliiberin vetarit kun ovat jäykkä-akselisia tai ainakin pikaisesti katsottuna, hiluxi voipi olla sitten eri juttu jos löytää uudemman kuin 90...
  4. OffiOnPajero

    Vs: -83 pajeron kytkin ei irroita kunnolla

    nyt on sitten vaihdettu kaikki kytkin osat silmälaakeri mukaanlukien myös kampiakselin takatiiviste ja laatikon stefat vaihdettu. Tärinät hävisi ja kytkin irroittaa niinkuin pitää myös laatikko toimii hyvin. Mutta kysymys kuuluukin, kuinka paljon laatikon laakerissa saa olla väljää ennen kuin se...
  5. OffiOnPajero

    Vs: -83 pajeron kytkin ei irroita kunnolla

    kiitoksia vastauksista. hyvä huomio muuten tuo laatikkoöljyn poislaskeminen. ostin sitten kaikki osat sinne uusiks ettei tarvitse enää sitä aukaista. olisi pitänyt silloin aikoinaa kaikki vaihtaa kun startinkehän vaihdoin.
  6. OffiOnPajero

    Vs: -83 pajeron kytkin ei irroita kunnolla

    minulla ilmeni samanlainen ongelma mutta hieman lisää oireita. eli aluksi kytkin ei vain irroittanut kunnolla mutta jatkoin ajamista ja ilmasin kytkimen jos vika olisi siinä, ei auttanut ja nyt tuli erikoinen ilmiö kun käyttää autoa paikallaan tyhjäkäynnillä kytkin pohjassa. koko auto alkaa...
  7. OffiOnPajero

    Peruuttaessa kolahtaa?!?!?!

    Vs: Peruuttaessa kolahtaa?!?!?! ja ainakin minulla takakallistuksenvakaaja kolahti kun se ei ollut riittävän tiukalla kiinni ja se akselissa oleva kumi oli vähän huonossa hapessa
  8. OffiOnPajero

    Pajeron napalukot

    Vs: Pajeron napalukot totta turiset. eipäs tyhmään päähän tuo mahdollisuus sattunut. hyvä homma sittenhän saan senkin kuntoon. oletko miten säätänyt? onko yleensä ollut kuinka paljon välystä?
  9. OffiOnPajero

    Pajero -89 2,5Tdic ONGELMA!!

    Vs: Pajero -89 2,5Tdic ONGELMA!! minulla ainakin oli kaikki vivuston pultit tiukalla kun katkes. tiedä sitten mistä johtui
  10. OffiOnPajero

    Peruuttaessa kolahtaa?!?!?!

    Vs: Peruuttaessa kolahtaa?!?!?! voisko olla että jakolaatikon tukikumi on pettäny ja kolahtaa ku tulee tietynlainen veto laatikolle. itelläni kolahtaa myös kun lähtee eteenpäin tai taakse kun tietyllä tavalla kaasua käyttää ei tosiaankaan aina.
  11. OffiOnPajero

    Pajeron laatikko

    Vs: Pajeron laatikko pajeron ns."canter" lootan muutamaan kertaan irroittaneena voin sanoa että se on alumiinia ja sen pystyy kyllä ilman nostureita ottamaan pois ja laittamaan takas. olen tenhyt tuossa omassa pihassa hammaskehän vaihdon ja silloin otin koko laatikon pois alta.
  12. OffiOnPajero

    Pajeron napalukot

    Vs: Pajeron napalukot Sen napalukon voi tosiaan hitsaamalla korjata ja kestää suht kovaakin käyttöä sen jälkeen, ei tosin ihan mitä vaan, itse olen kahteen kertaa hitsannut toisen puolen lukko nypyn takas kun mutaspoorissa sen kanssa edestakas joutu kihnuttamaan. nyt on vaan pakkasilla ilmennyt...
  13. OffiOnPajero

    Pajero -89 2,5Tdic ONGELMA!!

    Vs: Pajero -89 2,5Tdic ONGELMA!! pakoo on laitta vielä sen verran lisäystä että kannattaa tarkistaa myös nokka ja se keinuvipuakseli ette iole kyrvähtäny kun vipu on menny poikki. itselläni meni tuossa muutama kuukausi sitten vipu poikki ja samalla meni nokka ja koko vivusto vaihtoon.
  14. OffiOnPajero

    Paheron moottori särki missähän vika?

    Vs: Paheron moottori särki missähän vika? rullathan siinä on ja nyt tulee kaikki uudet yläkerran osat.
  15. OffiOnPajero

    Paheron moottori särki missähän vika?

    Vs: Paheron moottori särki missähän vika? Jep,eli vika löytyi. siellä oli keinu halkipoikkisärki ja syönyt jo uran nokka-akseliin ja pukkiin eli ei olisi pitänyt ajaa ollenkaan kun ääni ilmestyi. Nyt tuleekin kysymyksiä lisää kun keinuvipuakselissa oli keinujen kohdalla pientä kulumaa niin...
  16. OffiOnPajero

    Paheron moottori särki missähän vika?

    Vs: Paheron moottori särki missähän vika? Jep, näin ajattelinkin. olisin yllä tehnyt jo tuon mutta kun tuolla pohjolan tallissa on vissii lamppu rikki ku on pimeää ;D ;) Varmistelenkin vaan että vika olisi tosiaan siellä yläkerrassa eikä alhaalla.
  17. OffiOnPajero

    Paheron moottori särki missähän vika?

    Eli ongelma on sellainen että kesken ajon alkoi kuulumaan koneesta aivan kuin kone nakkuttaisi enemmän kuin ennen mutta ei vielä mitään ihmeellistä. en reagoinut mitenkään ääneen ennen kuin ääni muuttui kolinaksi. luulin että pakoputki meni mutta putkessa ei ole vikaa vaan koneesta kuuluu...
  18. OffiOnPajero

    ohjaustehostin kettuilee ja ei starttaa kunnolla

    Vs: ohjaustehostin kettuilee ja ei starttaa kunnolla kiitoksia paljon. toivotaan että vika olisi tuossa, kuulostaa ainakin paljon siltä.
  19. OffiOnPajero

    ohjaustehostin kettuilee ja ei starttaa kunnolla

    Eli 90 pajeron ohjaustehostin jurisee ja tehostaa vain pätkittäin. Öljyä on. Eli nyt ehdotuksia peliin missä vika. Paineensäädin? ja sitten tänään huomasin että auto ei starttaa välillä kunnolla. aamulla starttaa hyvin mutta sitten parin kerran jälkeen tuntuu kuin akuista loppuisi virta ja...
  20. OffiOnPajero

    Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

    Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia Löytyykö vm90 2,5tdic pajeron painelaakeria? listassa ainakin oli. mitäpä moinen kustantaisi? samalla tarvisin kytkimen työsylinterin jos edukkaasti saa.
Takaisin
Ylös Bottom